خرید گیفت کارت نینتندو با تحویل سریع (زیر 5 دقیقه) فقط در فروشگاه اوریکس گیم

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال
Data Analyst ahaang.com
خرید گیفت کارت نینتندو با تحویل سریع (زیر 5 دقیقه) فقط در فروشگاه اوریکس گیم
خرید گیفت کارت نینتندو با تحویل سریع (زیر 5 دقیقه) فقط در فروشگاه اوریکس گیم

امروزه بازی‏های ویدیویی خانگی نه تنها جوانان و نوجوانان، که حتی خانواده‏ها را هم مجذوب خود کرده و به یک سرگرمی روزمره تبدیل شده است. کنسول Nintendo که محصول ارائه شده یک کمپانی ژاپنی است یکی از همین سرگرمی‏های دلچسب است که موفق شده با طراحی بازی‏هایی بر پایه ایجاد تحرک در کاربران تجربه هیجان انگیزی از گیم را به وجود آورد. برای استفاده از امکانات فروشگاه نینتندو نیاز به پرداخت درون برنامه‏ای دارید. از این رو گیفت کارت نینتندو به بازار ارائه شد تا کاربران بتوانند به راحتی به خرید آیتم‏ها و بازی‏های مورد علاقه خود بپردازند. در ایران با وجود تحریم‏ها و نداشتن کارت‏های پی پال و ویزا کارت و … امکان خرید از شاپ نینتندو به صورت مستقیم وجود ندارد. پس بهترین گزینه برای خرید گیفت کارت نینتندو، خرید از فروشگاه‏های معتبری مثل فروشگاه ORIXGAME می‏باشد، تا ضمن خرید گیفت کارت اورجینال و اصلی، در کمترین زمان (5 دقیقه) آن را تحویل و در حساب کاربری خود شارژ کنید. در ادامه با من همراه باشید.

  • کاربردهای خرید گیفت کارت نینتندو
  • نحوه خرید گیفت کارت نینتندو در فروشگاه اوریکس گیم
  • نینتندو سوییچ چیست؟
  • دلایل اعتبار فروشگاه اوریکس گیم

 

کاربردهای خرید گیفت کارت نینتندو

همانطور که قبلا گفته شد، برای دسترسی شما به امکانات و قابلیت‏های فروشگاه نینتندو، نیاز به خرید گیفت کارت نینتندو (Nintendo) دارید. با خرید گیفت کارت نینتندو، لینک کردن بازی‏ها را به راحتی می‏توانید انجام دهید و به خرید بازی‏های نوستالوژی جذاب بپردازید. از طرفی امکان طراحی و ساخت بازی‏های ویدیویی برای شما باز می‏شود. همچنین امکان به اشتراک گذاشتن پول در کنسول‏های DS3 و Wii U برای شما فراهم می‏شود. خرید گیفت کارت نینتندو از فروشگاه اوریکس گیم بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر این شما می‏توانید برای خرید گیفت کارت ایکس باکس و همچنین طرفداران کنسول پلی استیشن می‏توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن از درگاه این فروشگاه اقدام و خیلی سریع و در کمتر از 5 دقیقه کد دریافتی را برای شارژ حساب کاربری خود استفاده کنید.

نحوه خرید گیفت کارت نینتندو در فروشگاه اوریکس گیم

گیفت کارت نینتندو، یک کارت با اعتبار پولی مشخص است که می‏توانید به میزان اعتبار آن از فروشگاه نینتندو به خرید آیتم‏های مورد نیاز خود بپردازید. با خرید گیفت کارت نینتندو از فروشگاه اوریکس گیم، یک کد برای ایمیلی که در سایت ثبت کرده‏اید ارسال می‏شود که با وارد کردن ردیم کد گیفت کارت می‏توانید به راحتی اکانت خود را شارژ کنید. فقط توجه داشته باشید که گیفت کارت خریداری شده باید با ریجن و کشور اکانت شما یکسان باشد وگرنه کد خریداری شده برای شما قابل استفاده نخواهد بود. از طرفی، با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی این فروشگاه نیز می‏توانید علاوه بر اطلاع از اخبار و گیم‏پلی بازی‏ها، از کدهای تخفیف استثنایی که به صورت دوره ای قرار می‏دهند استفاده کنید.

نینتندو سوییچ چیست؟

Nintendo Switch ، هفتمین و در حال حاضر آخرین نسل کنسول نینتندو می‏باشد که مهمترین کاربرد آن قابل حمل بودنش می‏باشد. به طوری که می‏توانید به آسانی در بیرون از منزل و در هر جایی از آن استفاده کنید. نینتندو سوییچ، دارای یک صفحه نمایش به اندازه تبلت است و به عنوان یک کنسول دستی معرفی شده و قابلیت اتصال به تلوزیون را هم دارد. با خرید گیفت کارت نینتندو از فروشگاه اوریکس گیم می‏توانید به راحتی نسبت به خرید بازی‏های نینتندو سوییچ اقدام کنید.

دلایل اعتبار فروشگاه اوریکس گیم

قیمت ارزان، ارسال فوری و در نهایت داشتن مجوزهای لازم برای فروش محصولات دیجیتالی از مهمترین مزیت‏های یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگوی طلایی ساماندهی مجوزهای لازم برای فروش محصولات گیمینگ و دیجیتالی را دارا می‏باشد. از طرفی کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه اورجینال و قانونی می‏باشد. مهمتر از همه از یک تیم پشتیبانی حرفه ای و همیشه آنلاین حتی در تعطیلات رسمی برخوردار است. شما عزیزان می‏توانید محصولات مورد نیاز خود را به طور مستقیم و بدون واسطه و با تضمین کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‏ها، و در سریع‏ترین زمان ممکن (5 دقیقه) از فروشگاه اوریکس گیم خریداری و تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود