c برای هدیه نوروز؛ معرفی ۵ مدل باکیفیت و به‌صرفه

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال
Data Analyst ahaang.com
c برای هدیه نوروز؛ معرفی ۵ مدل باکیفیت و به‌صرفه

هدفون‌های بی‌سیم ما را از دردسر هندزفری‌های سیمی و گره‌خوردن آن‌ها رها کرده‌اند. با هدفون‌های بی‌سیم هرجایی که باشید به‌راحتی می‌توانید بدون نیاز به نزدیک بودن گوشی یا لپ‌تاپ محتوای دلخواه خود را گوش دهید و مکالمه کنید. شیائومی و زیرمجموعه‌هایش طیف وسیعی از انواع هدفون بی‌سیم را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید با توجه به بودجه خود آن‌ها را خریداری کنید. هدفون‌های بی‌سیم به‌صرفه مدل‌های متنوعی دارند که می‌توانید آن‌ها را به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید. در ادامه ۵ مدل از بهترین هدفون های بی سیم شیائومی برای هدیه نوروز را به شما معرفی می‌کنیم.

هندزفری بی سیم QCY T13 ANC

یکی از بهترین و محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم شیائومی برای هدیه هدفون بی سیم QCy T13 ANC است که یک گزینه خوش‌قیمت و به‌صرفه به شمار می‌رود. کیس این هدفون دارای ابعاد ۲۹.۱×۵۵×۵۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۸ گرم است. گوشی‌های این هدفون تنها ۴ گرم وزن دارند و به‌راحتی می‌توانند در گوش قرار بگیرند.

علاوه بر قابلیت ANC، این هندزفری بلوتوثی از میکروفون‌های چهارگانه برای کاهش نویز بهره می‌برد که عملکرد مناسبی دارند. این هدفون دارای قطر درایور ۱۰ میلی‌متری و برد عملکرد ۱۰ متر است و از کدک‌ها و پروفایل‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند. باتری این هندزفری دارای ظرفیت ۳۸۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌تواند تا ۷ ساعت پخش موسیقی داشته باشد که این میزان با کیس شارژ به بیش از ۳۰ ساعت نیز می‌رسد.

هدفون بی سیم شیائومی Redmi Buds 4 Active

هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز 4 اکتیو یکی از بهترین هدفون های شیائومی برای هدیه است که افراد می‌توانند به‌طور روزمره از آن استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هندزفری بلوتوثی طراحی جمع‌وجور و وزن کم آن است که می‌توانید آن را به‌راحتی در جیب یا کیف خود بگذارید. کیس این هدفون دارای ابعاد ۲۴×۵۳.۴×۶۳.۲ میلی‌متر بوده و وزن هر ایرباد تنها ۳.۶ گرم است. برای این هدفون گواهی IPX4 در نظر گرفته شده است که نشان می‌دهد این مدل در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاومت مناسبی دارد، بنابراین برای ورزش و جلسه‌های تمرینی کاملا مناسب است. این مدل فاقد قابلیت ANC یا حذف نویز فعال است، اما در عوض میکروفون‌های داخلی برای کاهش نویز در آن قرار درد تا فرد بتواند مکالمه باکیفیتی داشته باشد.

قطر درایور این هدفون ۱۲ میلی‌متر است و با کمک اتصال بلوتوث ۵.۳ به دستگاه مورد نظر شما وصل می‌شود. این نسخه بلوتوث امکان اتصال پایدار، باکیفیت و بدون اختلال را برای شما فراهم می‌کند. ردمی بادز ۴ اکتیو دارای یک کیس شارژ با ظرفیت ۴۴۰ میلی‌آمپرساعت است و هر گوشی هم یک باتری ۳۴ میلی‌آمپرساعتی دارد. گوشی‌های این هندزفری می‌توانند تا ۵ ساعت پخش داشته باشند که این میزان به همراه محفظه شارژ به حدود ۲۸ ساعت هم خواهد رسید.

هدفون بی سیم هایلو X1 2023

یکی از به‌صرفه‌ترین و بهترین هندزفری های بلوتوثی شیائومی برای هدیه هدفون بلوتوثی هایلو X1 2023 که قیمت مناسب و طراحی زیبایی دارد. بدنه این هدفون فلزی است که در نگاه اول چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این کیس آلومینیومی مقاومت بدنه هدفون را بسیار افزایش می‌دهد که در مدل‌های هم‌رده کمتر به چشم می‌خورد. قطر درایور گوشی‌های این هدفون ۱۲ میلی‌متر است و به‌خوبی در گوش جای می‌گیرند. این هدفون با بلوتوث نسخه ۵.۳ به گوشی یا لپ‌تاپ متصل می‌شود و می‌تواند تا ۱۰ برد عملکرد داشته باشد و شما اتصالی پایدار و بدون اختلال را تجربه کنید. برای این هندزفری قابلیت حذف نویز ENC در نظر گرفته شده است که با کمک میکروفون‌های داخلی می‌تواند صدای محیط را به میزان مناسبی کاهش دهد تا افراد بتوانند به‌راحتی مکالمه کرده یا محتوای دلخواه خود را گوش دهند.

بدنه این هدفون دارای گواهی IPX4 بوده و این مدل در برابر رطوبت و پاشش آب مقاوم است، بنابراین یک گزینه مناسب برای استفاده روزمره، ورزش و پیاده‌روی به شمار می‌رود. گوشی‌های آن هندزفری دارای باتری ۳۵ میلی‌آمپرساعتی هستند که در حالت پخش تا ۵.۵ ساعت دوام می‌آورند. محفظه شارژ هایلو X1 2023 از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که می‌تواند تا ۲۴ ساعت برای هدفون شارژدهی کند.

هدفون بی سیم هایلو GT7 Neo

یکی دیگر از بهترین هدفون های بی سیم شیائومی برای هدیه هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 Neo است که قیمت به‌صرفه و کیفیت مناسبی دارد. کیس شارژ این هندزفری بی‌سیم از ابعاد ۲۴.۷×۵۰.۶×۵۰.۶ میلی‌متر بهره می‌برد که به‌راحتی می‌تواند همه‌جا همراه شما باشد. وزن هر ایرباد این هدفون تنها ۳.۹ گرم است تا بتوانید برای مدت طولانی هم بدون دردسر آن را در گوش خود قرار دهید. این هندزفری فاقد ANC یا حذف نویز فعال است، اما با کمک الگوریتم DNN می‌تواند نویز محیط را به میزان مناسبی کاهش دهد و کیفیت مکالمه شما را بالا ببرد.

قطر درایور این هندزفری ۸ میلی‌متر است و از برد عملکرد ۱۰ متری بهره می‌برد که با کمک بلوتوث نسخه ۵.۲ می‌توانید اتصالی پایدار و باکیفیت را تجربه کنید. باتری هر ایرباد ۳۵ میلی‌آمپرساعت و باتری کیس شارژ ۳۱۰ میلی‌آمپرساعت است که شارژدهی مناسبی دارد. گوشی‌ها در حالت پخش می‌توانند تا ۶.۵ ساعت دوام بیاورند که این میزان با کمک کیس شارژ به بیش از ۲۲ ساعت می‌رسد. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران تمام‌شدن شارژ هدفون باشید. پشتیبانی از کدک‌های متنوع، سازگاری با انواع سیستم‌عامل‌ها و کنترل لمسی از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

هدفون بی سیم شیائومی Mibro S1

زیرمجموعه‌های شیائومی همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند هدفون‌های بی‌سیم را با کیفیت مناسب و قیمت به‌صرفه به بازار عرضه کنند. هدفون بلوتوثی میبرو S1 نیز یکی از این مدل‌ها است که می‌تواند یکی از بهترین هدفون های بی سیم شیائومی برای هدیه نوروز باشد. این هندزفری دارای طراحی زیبا و خیره‌کننده است که همان ابتدا نظر شما را به خود جلب می‌کند. ابعاد کیس این مدل ۲۷.۸×۵۶.×۶۹.۵ میلی‌متر و وزن آن حدود ۴۶ گرم است. همچنین وزن هر گوشی ۳.۸ گرم است که می‌توانید بدون خستگی گوش‌ها به مدت طولانی آن را در گوش خود بگذارید. بدنه این هندزفری دارای گواهی IPX5 بوده و این مدل در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاومت مناسبی دارد. بنابراین افراد می‌توانند برای استفاده روزمره و هنگام ورزش از این ایرباد بهره‌مند شوند.

این هندزفری با قطر درایور ۱۳ میلی‌متر فاقد قابلیت حذف نویز فعال است، اما از میکروفون‌های داخلی برای کاهش صدای محیط بهره می‌برد و دارای ENC است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون بلوتوثی میبرو S1 برخورداری از باتری قدرتمند با شارژدهی چشمگیر است که می‌تواند خیالتان را از بابت باتری آن راحت کند. گوشی‌های این هندزفری دارای باتری ۳۵ میلی‌آمپرساعتی هستند که می‌توانند حدود ۵ تا ۶ ساعت را برای مکالمه یا پخش موسیقی دوام بیاورند. کیس شارژ با باتری ۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند می‌تواند شارژ هدفون را به ۳۵ ساعت برساند و تا ۶۰ ساعت در حالت استندبای بماند.

انتخاب بهترین هدفون بی سیم شیائومی برای هدیه نوروز

هدفون‌های شیائومی بسیار متنوع هستند. این برند به همراه زیرمجموعه‌های خود مدل‌های مختلفی را با ویژگی‌های متنوع به بازار عرضه کرده‌اند که هرکدام از آن‌ها برای کاربری خاصی مناسب است. اگر می‌خواهید هدفون بی‌سیم را به نزدیکان یا دوستان خود هدیه دهید، می‌توانید مدل‌هایی برای کاربری روزمره را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید هدفون را به ورزشکاری هدیه دهید، بهتر است مدل‌های مقاوم در برابر آب را انتخاب کنید و به سراغ هدفون‌هایی بروید که به‌راحتی در گوش قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود