چگونه پیج اینستاگرام خودمان را خصوصی کنیم؟

دانلود گلچین آهنگ های بهمن 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
چگونه پیج اینستاگرام خودمان را خصوصی کنیم؟
چگونه پیج اینستاگرام خودمان را خصوصی کنیم؟

چگونه پیج اینستاگرام خود را خصوصی کنم؟ این سوال دغدغه بسیاری از افراد است. چنانچه می‌خواهید پست‌های اکانت اینستاگرام خود را از دید سایر کاربران مخفی کنید، می‌توانید با ایجاد تغییراتی در قسمت حریم خصوصی این کار را انجام دهید. در ابتدای نصب این برنامه، به‌صورت پیش‌فرض هر کاربری می‌تواند پست‌ها و استوری‌های شما را ببیند.

اما این پلتفرم به کاربران این امکان را داده است تا در صورت تمایل، حساب خود را به‌صورت خصوصی در آورند و تنها اجازه دهند افرادی که آن‌ها را فالو دارند پست‌ها و استوری‌هایشان را ببینند. اما آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که روش خصوصی کردن پیج اینستاگرام خود را نمی‌دانید؟ ما در این مقاله به طور دقیق این مراحل را به شما آموزش می‌دهیم. شما می‌توانید برای خصوصی کردن حساب خود روش زیر را در پیش بگیرید.

چطور با اپلیکیشن حساب خود را خصوصی کنیم؟

کاربران به‌راحتی می‌توانند از طریق اپلیکیشن اینستاگرام، حساب کاربری خود را به حالت خصوصی درآورند. این روش برای دستگاه‌های اندروید و ios قابل انجام است. برای خصوصی کردن حساب خود از طریق اپلیکیشن مراحل زیر را دنبال کنید:

گام اول: در ابتدا شما باید به‌وسیله گوشی هوشمند خود برنامه اینستاگرام را باز کنید.

گام دوم: اکنون روی پروفایل خود ضربه بزنید و سه خطی که در بالای صفحه وجود دارد را کلیک کنید

گام سوم: روی بخش setting کلیک کنید

گام چهارم: اکنون از بین بخش‌های مختلف قسمت privacy را انتخاب نمایید

گام پنجم: روی قسمت Account Privacy کلیک کنید

گام ششم: حال گزینه Private Account را مشاهده می‌کنید که باید روی آیکون آن ضربه بزنید تا آبی‌رنگ شود. در این حالت و به همین سادگی حساب کاربری شما در اینستاگرام به حالت خصوصی درمی‌آید. در زمان خصوصی کردن پیج اینستاگرام خود، افرادی که شما را فالو ندارند، پیج شما را به‌صورت زیر می‌بینند. قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم آموزش پیدا کردن افراد با استفاده از شماره تلفن آن ها را هم بخوانید.

چطور از طریق مرورگر یا رایانه حساب خود را خصوصی کنیم؟

اما گاهی به هر دلیلی افراد به گوشی تلفن هوشمند خود دسترسی ندارند. در نتیجه نمی‌توانند تنظیماتی که می‌خواهند را از طریق موبایل روی این برنامه اعمال کنند. در چنین شرایطی می‌توانید از طریق مرورگر یا لپ‌تاپ خود نیز اقدام نمایید. برای این کار مراحل زیر را به ترتیبی که ذکر می‌کنیم، انجام دهید:

  1. در ابتدا کار به‌وسیله مرورگر خود به آدرس instagram.com مراجعه نمایید
  2. اکنون باید وارد حساب کاربری خود شوید و روی تصویر پروفایل خود در گوشه سمت راست ضربه بزنید
  3. کنار بخش edite profile یک چرخ‌دنده وجود دارد که باید روی آن ضربه بزنید.
  4. حالا روی عبارت Privacy and Security کلیک کنید.
  5. بعد از تپ کردن این قسمت بخش Account Privacy برای شما نمایش داده می‌شود که با زدن تیک آن می‌توانید حساب خود را خصوصی نمایید.

اینستاگرام ارزش بسیار بالایی برای حریم خصوصی افراد قائل است. به همین دلیل نیز امکانات مختلفی برای حفظ حریم آن‌ها در نظر می‌گیرد. شما در هر زمانی که مایل باشید، می‌توانید جهت خصوصی کردن حساب خود اقدام کنید. فراموش نکنید که هنگام خصوصی کردن پیج اینستاگرام افرادی که از قبل شما را فالو می‌کنند، تحت‌تأثیر قرار نمی‌گیرند.

نکاتی که باید در مورد خصوصی کردن اکانت خود بدانید

  1. نباید این نکته را فراموش کنید که پست‌های خصوصی شما در شبکه‌های اجتماعی ممکن است برای عموم افراد قابل دیدن باشد. این موضوع زمانی رخ می‌دهد که اکانت شما به شبکه‌های دیگر نیز وصل باشد. در چنین حالتی برای این که افراد در شبکه‌های دیگر نیز قادر به دیدن پست‌های شما نباشند، باید آن‌ها را نیز به حالت خصوصی درآورید. مثلاً اگر کاربری یک پست در توییتر خود قرار دهد که در پلتفرم اینستاگرام خصوصی است، امکان مشاهده آن برای افرادی که می‌توانند توییتر شما را ببینند، وجود دارد.
  2. زمانی که در اینستاگرام حساب خود را خصوصی می‌کنید، افرادی که قصد فالوکردن شما را دارند، باید برای دیدن پست‌های شما درخواست فالو بدهند.
  3. چنانچه فردی پیج شما را فالو دارد و شما بعد از پرایوت کردن اکانت خود دوست ندارید پست‌های شما را ببیند، می‌توانید آن را ریموو کرده یا بلاک کنید. در این صورت دیگر این کاربر قادر به دیدن پست‌های شما نیست.
  4. هر کاربری بدون این که شما را دنبال کند، حتی در زمان خصوصی کردن پیج اینستاگرام می‌تواند برای شما فیلم یا عکس بفرستد. البته افرادی که شما را فالو ندارند، پیام آن‌ها ابتدا به‌صورت درخواست برای شما ارسال می‌شود.
  5. فراموش نکنید که اگر اکانت شما بیزنسی است، نمی‌توانید آن را به حالت خصوصی در آورید. چنین اتفاقی زمانی رخ می‌دهد که شما ابتدا اکانت خود را از حالت تجاری خارج نمایید.

خصوصی کردن اکانت چه مزایایی دارد؟

در این بخش به برخی از ویژگی‌های مثبتی که یک اکانت خصوصی دارد، اشاره می‌کنیم.

  • افراد بهتر می‌توانند محتوای پیج خود را کنترل نمایند و به افراد خاصی اجازه دیدن آن‌ها را بدهند
  • با چنین قابلیتی می‌توانید فعالیت‌های حساس خود را از دید افرادی که دوست ندارید، پنهان کنید
  • افراد ناشناس نمی‌توانند از اطلاعات خصوصی که شما در پیج خود دارید مطلع شوند
  • اکانت خود را پرایوت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید، اطلاعات شخصی شما به سرقت برود
  • با پرایوت کردن اکانت در استفاده از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار، برای شما محدودیتی به وجود نمی‌آید

قبل از پایان، پیشنهاد می کنیم مقاله تشخیص ورود غیر مجاز افراد به پیج اینستاگرامی و جلوگیری از هک را هم مطالعه کنید.

جمع‌بندی

سعی کردیم خصوصی کردن پیج اینستاگرام را در مقاله امروز به شما آموزش دهیم. این قابلیت برای افرادی که دوست ندارند هر کاربری بتواند به اکانت آن‌ها دسترسی یابد، بسیار مناسب است. پیج‌هایی که در حالت پابلیک یا عمومی قرار دارند، به‌راحتی می‌توانند هک شوند. زیرا اطلاعات آن‌ها در دسترس کلیه کاربران اینستاگرام قرار دارد. در حالت پابلیک، هر فردی که مایل باشد، به‌راحتی با کلیک کردن روی دکمه فالو به جمع کاربران پیج شما اضافه می‌شود. اما در پیج‌های خصوصی این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد و تا زمانی که صاحب پیج اجازه ندهد، فرد نمی‌تواند پیج را فالو داشته باشد.

چنانچه از افرادی هستید که روی اطلاعات شخصی خود حساسیت زیادی دارند، می‌توانید اکانت خود را به حالت پرایوت درآورید. در این حالت، دسترسی کاربران به اکانت شما بسیار محدود می‌شود. البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که اگر می‌خواهید از طریق اینستاگرام درآمدزایی کنید، نباید پیج خود را خصوصی کنید. زیرا این کار سبب می‌شود که پست‌های شما در اکسپلور قرار نگیرد و نتوانید از این طریق بازدید بگیرید. بنابراین پست‌های شما بازخورد کافی را نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود