معرفی اختصاصی پیست اسکی دربندسر + تخفیف بلیط

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال
Data Analyst ahaang.com
معرفی اختصاصی پیست اسکی دربندسر + تخفیف بلیط
معرفی اختصاصی پیست اسکی دربندسر + تخفیف بلیط

کشور ما ایران سرزمین پهناوری است و هر گوشه از آن شرایط آب و هوایی متفاوتی دارد. برخی مناطق کویری و خشک، برخی معتدل و برخی کوهستانی هستند. دو رشته کوه مرتفع البرز و زاگرس و قله‌های آن در بسیاری از روزهای سال پوشیده از برف است و همین امر شرایط بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به ورزش مهیج اسکی ایجاد کرده است. پیست‌های اسکی ایران و شهر تهران هر ساله میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به اسکی است که از شهرهای مختلفی به این پیست‌ها می‌آیند.

پیست اسکی دربندسر در حال حاضر پس از دیزین دومین پیست اسکی ایران است. دربندسر یکی از هفت پیست اسکی اطراف تهران و یکی از جدیدترین پیست‌های کشور است که پس از شمشک، دومین پیست چالش برانگیز منطقه است. در ادامه به معرفی کامل این پیست اسکی و امکانات آن می‌پردازیم، تا پایان مطلب با ما همراه شوید.

پیست اسکی دربندسر کجاست

پیست اسکی دربندسر در روستایی به همین نام در رشته کوه البرز تهران واقع شده است. دربندسر که در 60 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد، بسته به مسیر انتخابی و شرایط آب و هوایی 90 دقیقه با ماشین از شهر فاصله دارد. این تفرجگاه در 3 کیلومتری شمشک، 10 کیلومتری دیزین، 22 کیلومتری کوه توچال، 52 کیلومتری آبعلی و 55 کیلومتری از گوه دماوند قرار دارد.

دربندسر با ارتفاع 3150 متری از سطح دریا معمولا اسکی بازان حرفه‌ای و اسنوبردها را به خود جذب می‌کند. کوه‌های پهناور پشت این تفرجگاه می‌تواند یک چالش به یاد ماندنی را برای کسانی که عاشق اسکی خارج از پیست و دویدن‌های 30 تا 45 دقیقه‌ای هستند، تضمین کند، جایی که پودر برف در تمام مسیر دست نخورده است. این پیست اسکی دارای عمق برف دو تا چهار متر و افت عمودی 500 متری است. راه‌های دسترسی به این پیست اسکی از مسیر جاده لواسان و محور لشکرک-فشم در تمامی فصول سال و از جاده کرج به گچسر فقط در فصل تابستان امکان پذیر است.

امکانات رفاهی پیست اسکی دربندسر

امکانات رفاهی پیست اسکی دربندسر

پیست اسکی دربندسر علاوه بر لذت ورزش و اسکی، امکاناتی برای گذران اوقات فراغت و تفریح نیز دارد. شاید در ابتدا فکر کردید افراد مبتدی نمی‌توانند به این مجموعه بروند، اما این پیست برای تمام افراد مناسب است و اگر اهل تفریحات زمستانی و عاشق برف باشید، اینجا مکان بسیار عالی برای شماست.

بعضی از امکانات ورزشی این پیست عبارت است از:

  • دستگاه تله سیژ 4 نفره به طول 1200 متر از کشور فرانسه
  • دستگاه تله سیژ 2 نفره به طول 1110 متر
  • دستگاه تله اسکی بشقابی به طول 700 متر
  • تله کابین 12 نفره به طول 1830 متر با 57 کابین
  • دو دستگاه تله اسکی چکشی برای اسکی بازان مبتدی
  • دستگاه برف ساز
  • پنج دستگاه پیستکوب
  • مدرسه اسکی
  • سه رستوران
  • پیست اسکی در شب

فعالیت‌های محبوب در این مجموعه پیاده‌روی، کوهنوردی، کوهنوردی زمستانی، یخ نوردی، اسکی، اسکرامبل، اسکی صحرایی، اسنوبرد، اسکی خارج از پیست، دوچرخه سواری در کوهستان و کوهنوردی با اسکی است و بیشتر افراد در فصول مختلف برای انجام این ورزش‌ها و تفریحات به دربندسر می‌روند.

دربندسر برای کسانی که می‌خواهند در کوه دماوند چالش کوهنوردی با اسکی را انجام بدهند، مکان مناسبی برای تمرین است. این پیست دارای یک مدرسه اسکی است و برای اسکی بازان مبتدی، متوسط و پیشرفته و همچنین برای کودکان کلاس‌های آموزشی ارائه می‌دهند. اجاره تجهیزات اسکی برای کسانی که با خود وسایل و تجهیزات مورد نیاز را ندارند، امکان پذیر است. دربندسر محل اقامتی برای اسکی بازان ندارد اما نزدیک بودن آن به شمشک و دیزین، امکان اقامت را آسان می‌کند.

بلیط پیست اسکی دربندسر

بلیط پیست اسکی دربندسر

برای ورود به پیست اسکی دربندسر باید بلیط تهیه کنید. قیمت این بلیط برای هر نفر 325 هزار تومان است و هر بلیط شامل ورود به پیست و امکان استفاده از تله کابین و تله سیژ به مدت یک روز است. هزینه تجهیزات اسکی برای اجاره و استفاده از پارکینگ و رستوران جداگانه محاسبه می‌شود. ساعات فعالیت این پیست اسکی از شنبه تا جمعه 8 تا ساعت 20 است، این ساعت با توجه به ظرفیت و شرایط جوی ممکن است متفاوت باشد و احتمال تغییر در آن وجود دارد.

یکی از سایت‌هایی که می‌توانید از آن بلیط پیست اسکی دربندسر را خریداری کنید، تخفیفان است. وب سایت تخفیفان امکان تهیه بلیط ورودی پیست به همراه تله کابین و تله سیژ را فراهم کرده است و می‌توانید با تخفیف بلیط این مجموعه تفریحی را تهیه کنید. اگر از طرفداران ورزش اسکی و تفریحات زمستانی هستید، برای تهیه و خرید بلیط پیست اسکی دربندسر از تخفیفان می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود