فیس واش چیست؟ چرا باید از فیس واش استفاده کنیم؟

دانلود گلچین آهنگ های بهمن 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
فیس واش چیست؟ چرا باید از فیس واش استفاده کنیم؟
فیس واش چیست؟ چرا باید از فیس واش استفاده کنیم؟

در دنیای کنونی که پوست ما با عوامل و آلودگی‌های ریز و درشت زیادی روبرو می‌شود، نیاز به استفاده از محصولات رسیدگی به پوست بیشتر شده است. به عبارتی با استفاده منظم و به قاعده از این دسته از محصولات، روند مراقبت از پوست خود را بهبود بخشیده و در حقیقت وضعیت سلامتی و بهداشتی آن را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهیم.

در دسته محصولات مراقبت از پوست می‌توان به انواع پاک‌کننده‌ها، فیس واش‌ها، ژل‌ها و کرم‌های آبرسان صورت و… اشاره نمود که توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند. فارغ از این محصولات متنوع و مجموعه برندهای تولیدکننده، در این مقاله قصد داریم درباره فیس واش‌ها بیشتر دانسته و مزیت‌های استفاده از فیس واش کامان را بعنوان یکی از برترین فیس‌ وا‌ش‌ها بررسی کنیم تا به ضرورت استفاده از این محصول پی ببریم.

فیس واش چیست؟

فیس واش یک محصول مراقبت از پوست است که آن را شاداب کرده و تمیز نگه می‌دارد. استفاده از این محصول بطور صحیح و روزانه، یک روش درمانی موثر برای پوست است. در واقع، اکثر مردم از فیس واش بعنوان جایگزینی برای صابون استفاده می‌کنند زیرا این محصول فواید زیادی داشته که صابون‌ها نمی‌توانند آنها را ارائه دهند. برای مثال، فیس واش‌ها پوست را خشک نمی‌کنند و به اندازه صابون خشن و از بین برنده نیستند. هرچند بیشتر فیس واش‌ها درست مانند صابون، کف تولید می‌کنند که باعث ایجاد حس تمیزی و طراوت می‌شود.

در نگاهی دقیق‌تر، فوم موجود در فیس واش به پاکسازی کثیفی، آلودگی و چربی از روی صورت کمک کرده و از ایجاد جوش و آکنه نیز جلوگیری می‌کند. امروزه انواع مختلفی از فیس واش‌ها در بازار وجود دارند. به همین دلیل شما می‌بایست ابتدا جنس پوست خود (مثلا پوست خشک، پوست معمولی، پوست چرب) را به خوبی شناخته و سپس با توجه به نوع آن یکی از این محصولات را انتخاب کنید.

فیس واش مناسب و مرغوب مانند فیس واش کامان، این توانایی را دارد که به باز کردن منافذ پوست شما کمک کرده و به پوست اجازه تنفس دهد و در ادامه، حتی لکه‌ها و جوش‌های روی پوست شما را نیز کاهش دهد. اکنون با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌های خوبی که فیس واش‌های مرغوب ارائه می‌دهند، به خوبی می‌توان درک کرد که چرا استفاده از آنها اینقدر مفید بوده و مرتبا توصیه می‌شود.

چرا باید از فیس واش استفاده کنیم؟

چرا باید از فیس واش استفاده کنیم؟

اکنون می‌خواهیم با یک تیر دو نشان بزنیم و به عبارتی شما را هم با یکی از برترین برندهای تولید‌کننده فیس واش آشنا کنیم و هم با برشمردن مزیت‌های این فیس واش باکیفیت، ضرورت استفاده از آن را یادآور شویم. بنابراین در بخش زیر، مزیت‌های استفاده از فیس واش کامان که احتمالا پیش‌تر این برند را با نام شامپو کامان می‌شناختید، لیست کرده‌ایم. لطفا به آنها توجه نمایید:

  • به شستوی عمیق پوست پرداخته و آلودگی و کثیفی را از بین می‌برد.
  • فرمول این فیس واش فاقد صابون بوده و در صورت استفاده در دور چشم، چشم را دچار سوزش نمی‌کند.
  • چربی اضافی پوست را بدون ایجاد خشکی از بین برده و در واقع میزان چربی پوست را کنترل می‌کند.
  • حالت پوسته‌پوسته شدن و خشکی پوست را به نحو موثری از بین می‌برد.
  • لک و تیرگی حاصل از جوش‌ها را از بین برده و پوست را روشن‌تر از پیش می‌کند.
  • از بروز جوش و آکنه جلوگیری کرده و پوستی یکدست را به ارمغان می‌آورد.
  • حاوی هیالورونیک اسید بوده که باعث می‌شود رطوبت در پوست شما حفظ شود.
  • سلول‌های پوست صورت را به خوبی هیدراته و آبرسانی می‌کند.
  • حاوی مجموعه‌ای از آنتی‌اکسیدان‌ها بوده که به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.
  • التهاب‌های ناشی از تحریک پوست را تسکین می‌دهد.
  • حاوی چندین ویتامین مختلف بوده که از چین و چروک جلوگیری می‌کند.
  • قادر است منافذ پوست را به خوبی پاکسازی کرده و حتی منافذ باز را کوچک‌تر نماید.
  • سرشار از مواد مغذی بوده که به ترمیم و احیاکنندگی پوست می‌پردازد.
  • آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های موجود در آن باعث افزایش طراوت و شادابی سلول‌های پوست می‌شوند.

نحوه استفاده از فیس واش چگونه است؟

همیشه داشتن بهترین محصول یا وسیله، در صورتی بهترین نتیجه را برای ما خواهد داشت که از آن به درستی استفاده کنیم. فیس واش‌ها هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیاز است که با شیوه صحیح استفاده از آنها آشنا شویم:

  • قبل از استفاده از فیس واش، از تمیز بودن دست‌هایتان مطمئن شوید. بدین منظور، توصیه می‌شود ابتدا آنها را بشویید.
  • برای دریافت بهترین نتیجه بهتر است پوست صورت مرطوب باشد. بدین ترتیب، صورت خود را با آب خیس و نمناک کنید.
  • اکنون از نوک انگشتان خود برای اعمال فیس واش استفاده کنید. بنابراین شما نیازی به براش یا پد ندارید.
  • در گام بعدی می‌بایست به آرامی و با ملایمت، پوست خود را به گونه‌ای لایه‌برداری کنید.
  • سپس صورت خود را با آب شسته و از یک حوله نرم برای خشک کردن پوست خود استفاده کنید.
  • در نهایت، در صورت تمایل می‌توانید برای تقویت، آبرسانی و تغذیه بیشتر پوست از ژل یا کرم پوست همچون ژل آلوورا کامان استفاده کنید.

تفاوت بین فیس واش (Face Wash) و پاک‌کننده (Cleanser)

تفاوت بین فیس واش (Face Wash) و پاک‌کننده (Cleanser)

اگر تجربه زیادی در زمینه استفاده از محصولات مراقبت از پوست ندارید و یا اینکه در نگاه اول تفاوتی بین فیس واش و پاک‌کننده نمی‌بینید، باید بگوییم این مورد کاملا طبیعی است و شما در اشتباه گرفتن این دو محصول تنها نیستید.

بسیاری از افراد وقتی از دور به کلینزر و فیس واش نگاه می‌کنند، این دو محصول را به یک چشم دیده و تصور می‌کنند هر دو به یک میزان در تمیزکنندگی پوست صورت نقش دارند. اما طبیعتا این‌گونه نیست وگرنه چرا باید نام جداگانه‌ای داشته باشند. از اینرو هم‌اکنون به تفاوت‌های این دو محصول می‌پردازیم:

تعریف دو محصول

فیس واش یک محصول مراقبت از پوست صورت است که آن را تمیز و شاداب نگه می‌دارد. در حالیکه کلینزر یک محصول مراقبت از پوست صورت است که آلودگی، چربی، مواد آرایشی، سلول‌های مرده پوست و سایر آلاینده‌ها را از روی آن پاک می‌کند.

خاصیت تولیدکنندگی فوم

فیس واش‌ها کف، حباب یا فوم تولید کرده، در حالیکه بیشتر پاک‌کننده‌ها یا کلینزرها از این ویژگی برخوردار نیستند.

نیاز به آبکشی

بطور کلی، تمام فیس واش‌ها پس از استفاده نیاز به آبکشی دارند، اما در عوض بیشتر کلینزرها نیاز به آبکشی را عملا حذف کرده‌اند.

مواجه با مواد آرایشی

کلینزرها برای کسانی که روزانه از مواد آرایشی گوناگون روی پوست خود استفاده می‌کنند مناسب هستند، در حالیکه فیس واش‌ها برای کسانی که معمولا از اقلام آرایشی مختلف استفاده نمی‌کنند ایده‌آل هستند.

برای داشتن پوستی شاداب از فیس واش کمک بگیرید…

با بررسی که در این مطلب انجام دادیم، به خوبی با ویژگی‌های یک فیس واش مرغوب مانند آن چیزی که برند کامان ارائه داده است آشنا شدیم و اکنون ضروت و دلایل استفاده از فیس واش باکیفیت برای ما روشن شده است. بدین ترتیب، تنها مسئله‌ای که اهمیت پیدا می‌کند، خرید این محصول از جایی مطمئن است. از اینرو برای بررسی دقیق‌تر این محصولات پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه معتبر مو تن رو مراجعه کرده و فیس واش کامان را با تضمین اصالت و سلامت کالا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود