سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران
سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران

.هتل اسپیناس پالاس تهران که در منطقه‌ای دنج و آرام قرار گرفته آن‌قدر جلال و شکوه دارد که چشمان همگان را به خود خیره می‌دارد. این هتل که در منطقه سعادت آباد است در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. هتل اسپیناس پالاس که مانند یک کاخ باعظمت می‌باشد با تلفیق عناصر کلاسیک و مدرن یک بنای خاص و لوکس را به وجود آورده است. این هتل زیبا با فراهم آوردن فضاهای هیجان‌انگیز مانند تالارها و سالن‌های کنسرت بسیار محبوب واقع شده و متقاضیان بسیاری برای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران وجود دارد. در ادامه می‌خواهیم در مورد سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران گفت‌وگو کنیم.

 

معرفی سالن های هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس

……

هتل اسپیناس پالاس اقامتگاهی جادویی و اسرارآمیز است که علاوه بر پانصد اتاق و سوئیت‌، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هاییش دارای سالن هایی بسیار مجلل برای رویدادها، مراسم‌ها، همایش‌ها، جلسات اداری و جشن‌ها می‌باشد. این سالن ها شامل پالاس هال، برنا، پارسه ۱، پارسه ۲، پارسا، امیران ۱، امیران ۲، ایوان، سالن وی آی پی لاتون، سالن آمفی تئاتر رویال هال تهران، رویال هال ۱، رویال هال ۲ و دیبا هال است که انواع مراسم‌ها را با خدماتی بسیار باکیفیت و در سطح استانداردهای جهانی برگزار می‌نماید. در صورتی که قصد ورود به کنسرت در هتل اسپیناس پالاس را دارید، می‌توانید رزرو هتل را از وبسایت ایران هتل آنلاین با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته انجام دهید.

در میان تمامی این سالن ها، سالن کنسرت رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران غوغا به پا کرده؛ چراکه صدای خوش آهنگ و موسیقی فضای این سالن را بسیار شاد و محبوب نموده است.

 

سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس

صندلی های سالن رویال هال

سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران که به رویال هال معروف است دارای ظرفیت ۲۵۰۰ نفری می‌باشد. متعجب می‌شوید وقتی بدانید این سالن کنسرت به عنوان بزرگ‌ترین سالن کنسرت کشور شناخته شده و مجموعه‌ای از معروف‌ترین اجراها در این سالن برگزار گردیده است.

سالن رویال هال برای اولین بار در شهریور سال ۱۳۹۷ با فستیوال موسیقی ققنوس که بسیار باشکوه بود، افتتاح گردید. با توجه به اینکه این سالن تازه‌ساز و نوپاست؛ اما تا به حال اجراهای بسیار جذابی در آن به وقوع پیوسته است و بسیاری از خوانندگان معروف ایرانی آثار جاودانه خود را به نمایش گذاشته‌اند.

البته ناگفته نماند که سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران با نام سالن آمفی تئاتر هم شناخته می‌شود. بدین معنا که علاوه بر کنسرت، مراسم‌های دیگری مانند همایش‌های مهم رسمی و همچنین سمینارهای بزرگی در این سالن برپا می‌شود. این سالن در طبقه همکف هتل قرار داشته و عناصر زیبا و ساختار منحصر به فرد آن تمامی چشم‌ها را به خود می‌دوزد.

سقف بلند سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس سبب می‌شود صدای خوش موسیقی در روح و جان شرکت کنندگان طنین‌انداز شود. فضای داخلی سالن رویال هال تهران آن‌قدر شیک و باابهت است که هر فردی را مبهوت خود می‌کند. نورپردازی‌های خلاقانه و حرفه‌ای این سالن سبب دوچندان شدن زیبایی و شکوهش شده است. حتی جالب است بدانید سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تحت نظارت یکی از شرکت‌های معروف ایتالیا ساخته شده که شما را به یاد سالن اپرای مجلل میلان می‌اندازد.

کف این سالن شیب‌دار بوده و صندلی‌های اسپانیایی آن با چیدمان سینمایی طراحی شده است. البته باید بدانید شیب آن بسیار مناسب بوده و هیچ نقطه کوری در آن وجود ندارد؛ به گونه‌ای که تمام بینندگان در هر نقطه‌ای که قرار بگیرند دید بسیار خوبی به استیج دارند.

 

امکانات سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات سالن کنسرت رویال هال

از امکانات سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توان به تجهیزات مدرن صوتی و تصویری که شامل نمایشگر فوق پیشرفته، مدرن‌ترین میکسرهای صوت و نور، اینترنت، لپ تاپ، پخش‌کننده‌های صوت، میکروفون‌های باکیفیت، تلویزیون ال ای دی، سالن غذاخوری مجزا، اتاق فرمان، سالن جانبی، اتاق وی آی پی، میز ریجستری و استند تابلوی راهنما اشاره نمود که این سالن را به مکانی بی‌بدیل تبدیل کرده و به راحتی می‌توان هرگونه سمینار، کنگره و همایش بین‌المللی را در آن برگزار نمود.

در این سالن کنسرت، خیالتان از بابت پذیرایی راحت باشد؛ چراکه می‌توانید از منوهای سالن مانند منوی مخصوص همایش یا بوفه مخصوص همایش، بهره‌مند شوید. ناگفته نماند که منویی که در اختیار شما قرار داده می‌شود به صورت پیش فرض بوده و شما می‌توانید بسته به سلیقه خود تغییراتی را در این منو ایجاد کنید.

یکی از مزیت‌های سالن رویال هال، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۸۰۰ خودرو است که نگرانی شما درباره مشکل پارک و ترافیک را از بین خواهد برد.

از اجراهای معروفی که در سالن رویال هال اسپیناس پالاس برگزار شده می‌توان به فستیوال موسیقی ققنوس با اجرای شهرام ناظری، گروه موسیقی‌های پاپ مانند گروه هوروش بند، اجرای باشکوه سالار عقیلی، تئاتر موزیکال بینوایان با اجرای بی‌نظیر پارسا پیروزفر، سحر دولتشاهی، اشکان خطیبی، نوید محمدزاده و ۱۵۰ هنرمند دیگر اشاره کرد.

دسترسی به سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس

جالب است بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران در فاصله ۱۵ کیلومتری فرودگاه مهرآباد و ۶۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار گرفته و به همین دلیل هم کنسرت‌هایی که در سالن رویال هال برگزار می‌شود بسیار پرطرفدار می‌باشد؛ چون افراد بسیاری با سفر هوایی خودشان را به اجراهای سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس می‌رسانند.

علاوه بر همه این‌ها باید بدانید طبق اظهارات سرمایه‌گذاران مجموعه اسپیناس پالاس سالن کنسرت رویال هال یکی از شگفت‌انگیزترین سالن‌هاست که حتی یک پله بالاتر از استانداردهای ساخت‌وساز در کشور قرار گرفته است. هدف از ساخت این سالن افزایش ظرفیت فضاهای فرهنگی کشور و جذب افراد به کنسرت‌های داخلی است.

جمع‌بندی

با توجه به این تفاصیل اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران یک اقامت رویایی و هیجان‌انگیز است که در کنار اقامتی خوش و دلنشین، می‌توانید در کنسرت‌های جذاب سالن رویال هال شرکت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد رزرو آنلاین هتل اسپیناس پالاس تهران وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید.

متا: سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس تهران معمولا با نام سالن رویال هال شناخته می‌شود. با رزرو هتل اسپیناس پالاس می‌توانید در کنسرت‌های سالن رویال هال نیز شرکت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود