تفاوت ایرپاد 2 و 3

دانلود گلچین آهنگ های بهمن 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
تفاوت ایرپاد 2 و 3
تفاوت ایرپاد 2 و 3

ایرپاد 3 یا ایرپاد 2 بخریم؟ کدام‌ یک بهتر است؟ تفاوت دقیق میان این دو غول قدرتمند اپل چیست؟ در یک جمله ی کوتاه باید گفت سبک مدرن ایرپاد 3 و قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر ایرپاد 2 باعث شده تا کمتر کسی به‌ سادگی از آن ها بگذرد. اگر شما در حال حاضر نیاز به یکی از این نسخه های ایرپاد دارید یا برای ارتقای ایرپاد 2 خود به ایرپاد 3 دچار شک شده اید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا مقایسه ی کاملی از هر دو ایرپاد را برایتان به اشتراک بگذاریم.

· زیبایی چشمگیر

جذابیت بی شمار در طراحی ایرپاد 3 درصد بالایی از کاربران را به خود جذب کرده است. اپل در ابتدا برای اولین نسخه از ایرپاد های خود بلند بودن قد و اندازه را مزیت می دانست، اما از آنجایی که بسیاری از منتقدان و افراد از این ویژگی و پیدا بودن ایرپاد خوششان نمی آمد دست به اقدامی کاملاً جدید زده و از سایز و ابعاد ایرپاد ۳ کم کرد.

· کیفیت صدا

استفاده از نسل چیپست پیشرفته در ایرپاد پرو برای ایرپاد 3 باعث افزایش کیفیت پخش شده است. ایرپاد ۳ از تکنولوژی Adaptive EQ برخوردار است که با استفاده از میکروفون‌های رو به داخل، دقت و شفافیت صدا را برای همه ی کاربران ایجاد می‌کند.

با توجه به سایز کوچک‌ تر ایرپاد 2، عدم نیاز به فضای داخلی زیاد جهت قرار دادن سخت ‌افزار صدا است. نداشتن تکنولوژی Adaptive EQ در ایرپاد 2 نیز باعث شده تا کیفیت صدای خروجی در ایرپاد 2 به پای ایرپاد ۳ نرسد.

· عمر کیس شارژر

تفاوت ایرپاد 2 و 3 در قسمت شارژ نگهداری کننده در هنگام کار و شارژ کیس محافظ و شارژر آن ها فقط در یک ساعت نگهداری شارژ بیشتر است. عمر باتری گوشی ها از 5 ساعت در ایرپاد 2 به 6 ساعت در ایرپاد 3 رسیده است. بیشترین تفاوت ایرپاد 2 و 3 برای نگهداری شارژ در کیس به ترتیب 24 و 30 ساعت است.

 

· تشخیص پوست از عرق بدن در ایرپاد 3

یکی از ویژگی‌های جذاب ایرپاد 3 که تفاوت ایرپاد 2 و 3 را به زیبایی نشان می دهد، توانایی تشخیص پوست از روی آب و عرق در آن است که به کمک این فناوری، ایرپاد اشیای دیگری نظیر میز، جیب پیراهن و … را با گوش انسان اشتباه نگیرد و به پخش موسیقی ادامه ندهد.

این در حالی است که تشخیص پوست ایرپاد 2 از دقت بالای نسل سوم ایرپادها بهره مند نیست و ممکن است تصادفاً به پخش موسیقی ادامه دهد.

 

· سنسور های به کار رفته در ایرپاد 2 و ایرپاد 3

این سنسور ها در ایرپاد دو شامل:

  • سنسورهای نوری دوگانه
  • شتاب سنج تشخیص حرکت
  • شتاب سنج تشخیص گفتار

و در ایرپاد سه شامل:

  • حسگر تشخیص پوست
  • شتاب سنج تشخیص حرکت
  • شتاب سنج تشخیص گفتار
  • سنسور نیرو

می باشند.

 

· کنترل سیستم و فرامین لمسی

با لمس ساقه‌ در ایرپاد 2 قادر به کنترل آن هستید. با دو بار ضربه موسیقی شروع به پخش، رد شده یا به تماس های خود پاسخ می دهید. ایرپاد 3 مانند ایرپاد پرو مجهز به حسگر حساس به فشار است؛ با این تفاوت که خصوصی سازی های خاص خودش را دارد و از طریق دستگاه آی او اس شما قابل تنظیم است. ایرپاد مشکی یکی از محبوب ترین مدل های ایرپاد برای خرید است.

 

ایرپاد 3 بخریم یا نه؟

مزیت های رقابتی در ایرپاد 3 بسیار بیشتر از سری دوم خود بوده و شارژ دهی بیشتری دارد. پس اگر به دنبال به روز رسانی عمیق هستید بهتر است به سراغ ایرپاد 3 بروید. اگر هم از ایرپاد 2 استفاده می کنید و این ارتقاء ها برایتان جذابیتی ندارد، ایرپاد پرو با قابلیت نویز کنسلینگ قوی اش کاملا مناسب شما است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود