بهترین مرکز خرید پیانو، معرفی 5 نمونه از بهترین ها

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال
Data Analyst ahaang.com
بهترین مرکز خرید پیانو، معرفی 5 نمونه از بهترین ها
بهترین مرکز خرید پیانو، معرفی 5 نمونه از بهترین ها

پیانو، یکی از انواع آلات موسیقی است که نوایی زیبا و دوست‌داشتنی دارد. اما افراد باید برای خرید پیانو، نکات مهم و طلایی را رعایت کنند.

این نکات طلایی است که به شما کمک می‌کند تا خریدی آسان، مطمئن و با قیمتی مناسب از بهترین مرکز خرید پیانو داشته باشید و در نهایت نواهایی زیبا و گوش‌نواز را با پیانوی خریداری ‌شده بنوازید.

امروزه افراد زیادی دست به نواختن انواع ساز موسیقی‌ می‌زنند. یکی از زیباترین و آرامش‌بخش‌ترین نواهای موسیقی، نوای پیانو است. اما ساز پیانوست که باید باکیفیت باشد تا نواهایی زیبا و دوست‌داشتنی تولید کند. در واقع این، یک امر بدیهی است که اگر شما سازی خوب برای نواختن نداشته باشید؛ هرگز نمی‌توانید موسیقی فاخری تولید کنید.

حتما شما هم برای خرید پیانو، به دنبال فروشگاهی معتبر، معتمد؛ با قیمت‌هایی منصفانه هستید.  به طور کلی باید این را بدانید که قیمت آلات موسیقی به خودی خود بالاست و این امر برای پیانو هم صدق می‌کند. چون پیانو، مادر سازهاست و از بقیه ادوات موسیقی نیز گران‎تر است. پس چه بهتر که بتوانید آن را از مرکز خریدی معتبر خریداری کنید.

به غیر از قیمت پیانو، کیفیت و ویژگی‌های آن نیز باید برای شما مهم باشد. بسیاری از مراکز خرید پیانو هستند که پیانوهایی با کیفیت پایین ارائه می دهند و این به خصوص برای پیانو که به طور معمول قیمت بسیار بالایی دارد؛ موجب از دست رفتن سرمایه و وقت می شود. به همین دلیل در ادامه ضمن معرفی ویژگی های یک مرکز خرید پیانو معتبر، بهترین مرکز خرید پیانو را ذکر کردیم.

چگونه بهترین مرکز خرید پیانو را بیابیم؟

این را فراموش نکنید که بعضی فروشگاه‌ها و مراکز خرید معتبر پیانو نیز هستند که پیانوهایی با کیفیت و قیمتی منصفانه را به شما عرضه می‌کنند. آن‌ها هم‌چنین با فروش لوازم جانبی پیانو، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید هرچه بهتر از پیانوی خود برای نواختن نوایی دل‌نشین و زیبا استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم مراکز خرید پیانو این است که آن‌ها باید هنگام مراجعه شما به فروشگاهشان، به سوالاتتان به خوبی و به طور کامل پاسخ دهند. سوالاتی مثل:

  • آیا ورودی پدال قادر به تشخیص نیم پدال است؟
  • آیا شستی‌های پیانو از نوع چکشی است؟
  • میزان چندصدایی (پلی فونی) دستگاه چقدر است؟
  • آیا پیانو دارای مترونوم داخلی است؟
  • آیا پیانو انتخابی قابلیت اتصال به کامپیوتر یا USB را داراست؟
  • آیا پیانو قادر به ضبط نت‌های نواخته‌شده است؟

اما بعد از همه این توضیحات، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کدام یکی از مراکز خرید پیانو تمام این ویژگی و خدمات را دارند؟ آیا می‌توانند پیانوهایی با تنوع بالا و کیفیتی مطلوب را به شما عرضه کنند؟ شما باید برای انتخاب مرکز خرید مورد نظرتان به گارانتی و خدمات پس از فروش هم دقت لازم را داشته باشید.

این نکته را فراموش نکنید که خرید پیانو همیشه باید از سایت‌هایی معتبر صورت گیرند. به همین دلیل در ادامه بهترین مراکز خرید پیانو در داخل و خارج از ایران را به شما معرفی می کنیم. این‌گونه شما می‌توانید با توجه به نکات‌گفته شده، بهترین خرید را داشته باشید.

معرفی مراکز خرید معتبر پیانو

معرفی مراکز خرید معتبر پیانو

1.    سلولیکس

این مجموعه دارای 11 سال سابقه در زمینه فروش ادوات موسیقی مختلف به خصوص پیانو در ایران است. هم‌چنین از طریق سلولیکس علاوه بر خرید حضوری، می توانید به شکل آنلاین، پیانو و لوازم جانبی مورد نیاز برای آن را تهیه کنید. از خدمات مجموعه سلولیکس، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عرضه انواع پیانوی نو، دست دوم، دیجیتال و آکوستیک
  • عرضه انواع لوازم جانبی پیانو مثل پایه پیانو، صندلی پیانو و پدال پیانو
  • دارای کادری مجرب و متخصص در حوزه موسیقی که می توانید از آنها مشاوره های لازم را دریافت کنید.
  • ارسال سریع و ارائه کالاهایی با کیفیت از برندهای معتبر
  • همراه مشتری از قدم‌های اول خرید مثل مشاوره در هنگام خرید گرفته تا آموزش استفاده از پیانو و خدمات پس از فروش
  • دارای خدمات منحصر به فردی همچون آموزش پیانو به کودکان

علاوه بر همه موارد گفته شده، باید به این موضوع اشاره کرد که پیانوهای عرضه شده در سلولیکس، کیفیت بالایی دارند و هنگام خرید، ضمانت اصالت کالا به شما ارائه می شود. همچنین برای همه پیانوها، گارانتی و خدمات پس از فروش داده می شود.

2.    اشمیت موزیک (schmittmusic)

این مجموعه، جزء بزرگ‌ترین مجموعه ها برای خرید پیانوهای آکوستیک و دیجیتال در دنیا، از سال 1961 تاکنون است. schmittmusic نیز خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • عرضه انواع پیانوهای جدید و مدرن، قدیمی، بازسازی‌شده و دست دوم
  • دارای شعبه‌های مختلف در سراسر دنیا
  • دارای تخصص در پیانوهای آکوستیک و دیجیتال، سازهای گروه، ارکستر و سازهای زهی چوبی
  • تعمیر ادوات موسیقی و فروش لوازم جانبی موسیقی

3.    فروشگاه پیانو یاماها (Yamaha)

3.	فروشگاه پیانو یاماها (Yamaha)

این فروشگاه یکی از قدیمی‌ترین، معتبرترین و بهترین برندهای ارائه‌دهنده ادوات موسیقی است. Yamaha، از سال 1887 تاکنون در ژاپن شروع به تولید ادوات موسیقی کرد و خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • تولیدکننده بهترین پیانوها
  • تولیدکننده انواع محصولات صوتی و تصویری و سایر محصولات مرتبط
  • داشتن تعهد قوی به ترویج و حمایت از آموزش و محبوبیت موسیقی، نسبت به رقبای دیگر
  • دارای محصولاتی باکیفیت در انواع پیانوآکوستیک و دیجیتال با طراحی و فناوری به روز
  • ارائه خدمات پس از فروش و مشتری مداری

4.    فروشگاه و برند اشتاین وی اند سانز (Steinway & Sons)

4.	فروشگاه و برند اشتاین وی اند سانز (Steinway & Sons)

یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان در صنعت پیانوسازی، steinway است. این فروشگاه جهانی، از سال 1853 فعالیت خود را در آلمان آغاز کرده است و اکنون کارخانه‌هایی در هامبورگ و نیویورک دارد.

این فروشگاه، خدماتی مانند ارائه انواع پیانو، تعمیر این ساز، سرویس و کوک پیانو و خدمات پس از فروش را ارائه می کند.

5.    فروشگاه بلوثنر (Bluthner)

این برند که از سال 1853 تاکنون، در آلمان فعالیت دارد و یکی از برندهای لوکس در بازار پیانو محسوب می‌شود. این برند نیز با توجه به فرهنگ اروپایی، تاریخچه‌ای غنی دارد و کسب وکاری خانوادگی است. از ویژگی‌ها و خدمات این برند موارد زیر است:

  • تولید پیانوهایی با ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله اتصال مستقیم سیم‌های پیانو به پین‌ها، تنظیم آسان‌تر و طراحی متفاوت نسبت به پیانوهای دیگر
  • جلب اعتماد و جذب پیانیست‌های برتر و مقامات موسیقی
  • کسب جوایز برتر در نمایشگاه‌های جهانی

بهترین مرکز خرید پیانو در ایران

با توجه به ویژگی‌های گفته‌شده برای بهترین مراکز خرید پیانو، می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که مجموعه موسیقی سلولیکس، یکی از بهترین ارائه‌دهندگان و فروشندگان ساز پیانو در انواع مختلف و برندهای معتبر در ایران است.

این مجموعه قادر است پیانوی مورد نظرتان را از بهترین برندهای معرفی‌شده، به شما عرضه کند. سلولیکس انواع پیانو آکوستیک و دیجیتال را در برندهای مطرح یاماها، کاوایی، کاسیو و … ارائه می کند. همچنین در سلولیکس می توانید پیانوهای دست دوم را از برندهای مطرح مشاهده و خرید نمایید. حتی پیش از خرید می توانید تمامی مشاوره های لازم را از مشاورین این فروشگاه دریافت کنید.

پیانوهای سلولیکس در تنوعی بالایی ارائه شده و پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد است. به علاوه می توانید لوازم جانبی برای پیانوی خود را از طریق آن تهیه کنید. شما با کمک سلولیکس هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین امکان تهیه انواع پیانو و لوازم جانبی آن را دارید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سلولیکس مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود