بهترین سن برای شرکت در کلاس آواز چه سنی است ؟

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
بهترین سن برای شرکت در کلاس آواز چه سنی است ؟
بهترین سن برای شرکت در کلاس آواز چه سنی است ؟

آواز را بایستی از مقوله های بسیار مهم در زندگی انسان ها بدانیم که به شکل های مختلف باعث تخلیه انرژی می شود و می توانیم به کمک آن ابراز احساسات گوناگون در برابر موقعیت های مختلف را از خود نشان دهیم. از این رو آواز در همه جای روزمرگی ما وجود دارد شاید در جایی که کلمات قدرت بیان ندارند و یا در جایی که از روی خوشحالی نیاز به زمزمه ای شاد داریم و یا حتی زمانی که غمگینی خود را نمی توانیم به راحتی بروز دهیم. همه این موارد باعث شده تا آواز خواندن برای همه ما لذت بخش باشد ولی آیا همه می توانند آواز بخوانند ؟

آیا هر کسی که در کلاس آواز شرکت کند توانایی خواننده شدن را دارد؟

در مورد این که همه می توانند آواز بخوانند یا نه باید بگوییم که آواز در ذات همه ما نهفته است و همه ما به نوعی از آن در همه جای زندگی خود استفاده می کنیم ولی بروز این استعداد نیاز به دوره دیدن زیر نظر یک استاد مجرب را دارد. و این که چه مواردی لازم است تا بتوانیم به یک خواننده تبدیل شویم ؟

در واقع اگر شما نیاز اولیه آواز را که همان صدا است داشته باشید قطعا می توانید اصول خوانندگی را بیاموزید و از آن استفاده نمایید. شاید برای برخی این سوال بوجود بیاید که تفاوت های صدایی افراد چه می شود و این دقیقا همان نقطه ای است که زیبایی دنیای آواز خود را نشان می دهد و آن تفاوت صداهای مختلف است که باعث بروز تنوع در صدای خوانندگان مختلف و زیبایی بیشتر خوانندگی می شود چرا که اگر قرار بود همه صداها به یک شکل باشد آنوقت دیگر زیبایی نداشت. صدای هر شخص منحصر به فرد و مانند یک ساز زیبا است ولی این فقط یک خمیر مایه اولیه است و باید پرورش پیدا کند تا بتواند تبدیل به یک صدای درست و اصولی گردد.

این اتفاق نمی افتد مگر با کمک یک استاد مجرب و متبحر که بتوانند قابلیت های شما را تقویت کرده و صدای شما را پخته گرداند به علاوه یک برنامه زمان بندی شده و مشخص که همه اصول و تکنیک های خواندن در آن لحاظ شده باشد. در آموزشگاه موسیقی منظومه ما این امکان را در غالب یک پکیج ویژه برای شما در نظر گرفته ایم. در کلاس آواز اصولی مشخص گردیده که به شکل یک برنامه مدون پیش می رود.

نخستین مورد در این مقوله همان طور که بیان کردیم این است که تفاوت صدا ها بسیار زیاد است و همچنین موارد قوت و ضعف نیز در هر شخص با شخص دیگر بسیار فرق دارد به همین دلیل ما کلاسهای اواز را کاملا به صورت تک نفره و خصوصی برنامه ریزی می کنیم تا اصل تفاوت های فردی رعایت گردد. همچنین در کلاس ها یک برنامه از پیش تعیین شده و یکنواخت وجود ندارد چرا که قصد این نیست که همه به یک شکل پیش بروند بلکه برنامه کلاس هر شخص بر اساس توانایی و استعداد و همین طور نقات قوت و ضعف خود او طرح ریزی می گردد.

بهترین سن برای شرکت در کلاس آواز

آیا همه می توانند با شرکت در کلاس آواز خواننده شوند؟

این امر باعث شده تا آموزش آواز در آموزشگاه منظومه از یک مزیت ویژه برخوردار باشد و آن هم آموزش بر اساس علایق و سطوح خود هنرجویان است. مورد بعدی که باید به آن بپردازیم این است که آیا همه افرادی که آموزش ببینند می توانند درست و اصولی خوانندگی را انجام دهند ؟

در مورد این مساله باید بگوییم که در کلاس ها تمامی مواردی که برای یک خواننده حرفه ای شدن نیاز دارید آموزش داد می شود و مورد مهم این است که این آموزش ها نیاز به تمرین و تکرار دارد و باید بدانید که اگر روی نکاتی که آموزش داده می شود تمرین نداشته باشید و بدون تمرین در جلسات حضور یابید عملا کاری بیهوده انجام داده اید.

موردی که در کلاس آواز در آموزشگاه منظومه به آن بسیار توجه داشته ایم آموزش سبک های مختلف آواز است بدین شکل که همه افرادی که در دوره آواز شرکت می کنند به یک سبک پیش نمی روند و پس از آموزش های اولیه که در بخش هایی مشترک است بقیه موارد آموزشی بر اساس سبکی که هنرجویان گرایش دارند کار می شود.

سبک های مختلف آواز از آواز پاپ گرفته تا آواز کلاسیک و آواز ایرانی در آموزشگاه منظومه با رعایت تمامی نکات آموزشی پیش می رود و تکنیک های مهم و متفاوت هر سبک نیز در بخش های تخصصی آموزش داده می شود. حتی ما برای علاقمندان سبک های خاص تری چون جز و بلوز را نیز در در پکیج های ویژه ای در نظر گرفته ایم که دوستداران این سبک ها می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود