آلبوم جدید مهدی مقدم در راه است

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
آلبوم جدید مهدی مقدم
آلبوم جدید مهدی مقدم در راه است

مهدی مقدم خواننده آلبوم «احتیاط» جدیدترین اثر خود به صورت آلبوم صوتی و تصویری روانه بازار می کند. مهدی مقدم نام این اثر خود را سال گذاشته است.

این آلبوم قرار است به صورت صوتی و تصویری در بازار موسیقی کشور منتشر شود. این آلبوم حاوی جدیدترین قطعات و موزیک ویدئوهای این خواننده است که در یک مجموعه، حاوی نسخه صوتی و تصویری آلبوم «سال» تولید و روانه بازار موسیقی خواهد شد. مجوز این اثر جدید مهدی مقدم در آخرین مراحل اداری خود در دفتر موسیقی وزارت ارشاد است و این اثر به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

همه مجوزهای قطعات و موزیک‌ویدئوهای این آلبوم اخذ شده است. موزیک ویدئوهای خوش‌ساختی ساخته‌ایم و همه این‌ها با اخذ تمام مجوزهای لازم منتشر خواهند شد. این آلبوم شامل یک سی‌دی صوتی و یک دی‌وی‌دی حاوی موزیک‌ویدئو تولید و ارائه خواهند شد. تمام تلاش ما تولید مجموعه‌ای وزین و قابل توجه بوده که مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرد

این خواننده درباره برگزاری اولین کنسرت تهران که در ماه‌های گذشته به دلایل مختلف از جمله فاجعه تلخ منا و آتش گرفتن سالن وزارت کشور لغو شد نیز گفته بود: طلسم برگزاری کنسرت تهران قطعاً بعد از ایام ماه مبارک رمضان شکسته خواهد شد. برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری این کنسرت انجام داده‌ایم که پس از انتشار آلبوم سال و رصد واکنش‌ها به آن، درباره تاریخ دقیق اجرای تهران تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود