دانلود آلبوم محمد معتمدی عبور

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com

دانلود آلبوم محمد معتمدی عبور

تور کربلا و نجف
محمد معتمدی عبور

Mohammad Motamedi Obour

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای محمد معتمدی با نام عبور با کیفیت بالا از رسانه

کمتر آلبوم موسیقی سنتی این روزها منتشر می شود که ادعای نوآوری و عرضه حرفی نو نداشته باشد، اما درست به همان میزان کمتر آلبومی هست که ادعایش کاملا صادق باشد. با این همه، آلبوم «عبور» محمد معتمدی و علی قمصری از آن آلبوم هایی است که مصداق نوآوری در موسیقی سنتی به شمار می رود.
«عبور» محصول کنسرت محمد معتمدی و علی قمصری است که در اسفند 92 در تالار وحدت برگزار شد. این آلبوم 9 قطعه دارد که عمدتا ساز و آواز و تصنیف هستند و توسط موسسه فرهنگی هنری آوای آبی رود منتشر شده است. علی قمصری آهنگساز و نوازنده تار و دیوان در این آلبوم و محمد معتمدی خواننده آن هستند. کامران منتظری، آتنا اشتیاقی، میثم مروستی، علی جعفری پویان و پدرام فریوسفی نیز با ویولن، ویولا، ویولنسل و سازهای کوبه ای در «عبور» به نوازندگی پرداخته اند.
ترانه های آلبوم «عبور» سروده هوشنگ ابتهاج، فاضل نظری، محمدعلی بهمنی، محمدرضا شفیعی کدکنی و مولانا هستند. همانطور که علی قمصری نیز در متن کوتاهی در کاور آلبوم اشاره کرده، در «عبور»، شعر به جای اینکه مثل اغلب آلبوم ها «عنصری منفک» از موسیقی باشد، ستونی است که «ظرافت هایش به قطر آفرینش هنری می افزاید». از سوی دیگر، ساز نیز به جای بازنمایی کلام و آواز، سعی می کند پابه پای آواز «در پی خلق مفهومی فراتر از شعر» پیشروی کند. صدای محمد معتمدی به جای آنکه بکوشد بر فضای آهنگ مسلط شده و موسیقی را تحت الشعاع قرار دهد، در اغلب قطعات با تحریرهای سازی، مانند یک ساز به تولید ملودی می پردازد. قطعات «بی قرار»، «عبور» و «چه نزدیک» با ریتمی تند و پر تب و تاب، بسیار متفاوت با قطعات سنتی متعارف هستند.

دانلود گلچین آهنگ های محمد معتمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود