دانلود آلبوم گلچین آهنگ پرسپولیس

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com

دانلود آلبوم گلچین آهنگ پرسپولیس

تور کربلا و نجف
دانلود آلبوم گلچین آهنگ پرسپولیس

Ahaang hit Perspolis Songs

رسانه آهنگ دات کام با  عشــق ♥ تقدیم می کند.
منتخب بهترین آهنگ برای تیم فوتبال پرسپولیس ایران را هم اکنون می توانید از رسانه آهنگ بصورت رایگان و انحصاری برای اولین بار دانلود کنید.
این آلبوم از آهنگ های منتشر شده با موضوع تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب و گلچین شده است.
این آهنگ ها برای قهرمانی و پیروزی بازی های پرسپولیس در رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران و جام باشگاه های آسیا مناسب می باشد.

باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیادگذاری شده است. پرسپولیس در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است. این باشگاه یکی از پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در ایران است و شهرآورد این تیم با استقلال، مهم‌ترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده‌است. پرسپولیس از آغاز تاریخ خود، یازده بار در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران به قهرمانی رسیده و از این جهت پرافتخارترین تیم است. پنج قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران، دو قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران پرافتخارترین در این جام و یک قهرمانی در جام برندگان جام آسیا مهم‌ترین قهرمانی‌های پرسپولیس هستند. علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی سه تن از بازیکنان پرسپولیسی هستند که تاکنون بازیکن فوتبال سال آسیا شده‌اند. در ادامه نیز شما می توانید منتخب آهنگ هایی که خوانندگان ایرانی برای این باشگاه ورزشی خوانده اند را دانلود نمایید. امیدواریم از این آلبوم زیبا لذت ببرید.
اختصاصی رسانه آهنگ

دانلود گلچین بهترین آهنگ های سال 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود