دانلود آلبوم حجت اشرف زاده ماه و ماهی

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com

دانلود آلبوم حجت اشرف زاده ماه و ماهی

تور کربلا و نجف
حجت اشرف زاده ماه و ماهی

Hojat Ashrafzadeh Mah o Mahi

دانلود آلبوم جدید ماه و ماهی با صدای حجت اشرف زاده

نوازنده ویولن آلتو : میثم مروستی | نوازنده ویولن سل : مهرداد عالمی | ضبط : استودیو پایا پردیس | ناظر ضبط : آرش جامع | میکس و مسترینگ : حمید شاه میرزایی | عکاسان : شهپر آرمات , علیرضا لاجورد , نوید مقامی | طراح کاور : محمدرضا الیاسی

—————————————

آئین پایانی سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شامگاه شنبه (1 اسفند) با حضور هنرمندان، مسئولان و اهالی رسانه با گستردن فرش قرمز در تالار وحدت تهران برگزار شد.

در بخش موسیقی تلفیقی جایزه بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی به حجت اشرف‌زاده برای آلبوم ماه و ماهی اهدا شد.

—————————————-

تو ماهی و من ماهیِ این برکه کاشی
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی!

و این قصه عاشقی «ماه و ماهی» است؛ آلبومی عاشقانه به روایت حجت اشرف زاده، از آن آلبوم های خوب و ساده و آرام که بی دغدغه آنکه حرف هنرمند را نفهمی، می توانی بنشینی و با خیال راحت، یک روز عصر به آن گوش بدهی و خستگی کار و استرس های روزانه را به در کنی. آلبوم «ماه و ماهی» دومین آلبوم رسمی حجت اشرف زاده است که توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شده است. از این هنرمند که شاگرد حمیدرضا نوربخش، محمدرضا شجریان، محمدرضا لطفی، محسن نفر و پرویز مشکاتیان بوده، پیشتر آلبوم «شرح پریشانی» منتشر شده است. «ماه و ماهی» 9 قطعه دارد که دو نسخه از قطعه «ماه و ماهی» و نسخه بی کلام آهنگ «عشق آمد» در بین آنها هستند. ترانه های این آلبوم را علیرضا بدیع سروده، آهنگ های آن ساخته امیر بیت، حجت اشرف زاده و آرش بیات هستند، تنظیم قطعات را آرش و امیر بیات انجام داده اند و مهرداد عالمی و میثم مروستی با ویولنسل و ویولا در آن به نوازندگی پرداخته اند. «ماه و ماهی» را می توان آلبومی تلفیقی از موسیقی سنتی و کلاسیک دانست؛ آواز سنتی ایرانی حجت اشرف زاده در کنار سازبندی و هارمونی های کلاسیک، «ماه و ماهی» را به آلبومی تبدیل کرده که حتی برای کسانی که به موسیقی سنتی چندان علاقه ای ندارند، شنیدنی است. البته صدای دف در آهنگ «دلتنگ» و «ماه و ماهی 2» فضای موسیقی را ایرانی تر می کند. کاور آلبوم هم با طرحی از ماهی و حوض کاشی طراحی شده است.

دانلود آلبوم گلچین آهنگ های حجت اشرف زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود