تصاویر کنسرت میثم ابراهیمی برج میلاد تهران

کنسرت میثم ابراهیمی برج میلاد تهران

Meysam Ebrahimi Live In Concert Jun 2016

نخستین کنسرت رسمی «میثم ابراهیمی» روز شانزدهم دی ماه 1394 در برج میلاد برگزار شد.
این خواننده در حالی روی استیج رفت که تمدید اجرا و فروش بلیت های کنسرتش در زمانی کوتاه، سوال برانگیز شده بود و شاید برای عده ای که شاهد هم‌خوانی هواداران ابراهیمی با او به ویژه در سانس دوم کنسرت نبودند، این موضوع همچنان محل سوال باشد. اما همراهی و همخوانی حاضرین در سالن گواهی بر این مدعاست که ابراهیمی چهره جدید سید یک خوانندگان پاپ کشور است که پس از حدود هفت سال فعالیت، به واسطه چند تیتراژ شنیده شده و آلبوم دومش (تگرگ) مخاطبین زیادی پیدا کرده است.

 

حاشیه و متن کنسرت :

:: ابراهیمی اجرایش را با «خودتم می‌دونی» -قطعه ریتمیکی با موسیقی گروه «پازل» از آلبوم «تگرگ»- آغاز کرد و در ادامه «حس تو» را خواند. «جدایی»، «تو و من»، «تگرگ»، «من نگاه نکن»، «چشمامو بستم»، «خاطره»، «اونم رفت»، «باز بارون»، «یه ثانیه»، «شاید عاشقشم»، «عشق»، «عشقم»، «اینکه نمی‎شه»، «خونه فیروزه‌ای»، «نارنجی» و «خوشبختی» قطعات بعدی این کنسرت بودند.

:: از میان قطعات اجراه شده، «تگرگ»، «چشمامو بستم»، «خونه فیروزه‌ای» و «شاید عاشقشم» با استقبال و هم‌خوانی بیشتری مواجه شدند.

:: میثم با اشاره به همکاری خودش با موسسه خیریه «رعد»، از حضار خواست با این موسسه خیریه همکاری کنند.

:: ابراهیمی پیش از اجرای قطعه «چشمامو بستم» گفت: «قطعه‌ای که می‌خواهم برایتان بخوانم، قطعه‌ای است که موقع ضبطش آن را با تمام احساس خواندم و در طی خواندنش بغضم شکست. خوشحالم که کارهایی که برای «خدا» ساخته‌ام مورد پسند شما هم واقع شده است.»

:: کیفیت نامطلوب نور سالن، موجب اعتراض عکاسان رسانه‌ها به مسئولین سالن همایش‌های برج میلاد شد.

 

میهمانان:

حضور «یاس»، چهره پرطرفدار موسیقی، از اتفاقات ویژه این کنسرت بود. «یکی از دوستان خیلی قدیمی من که همیشه طرفدار پر و پا قرصش بوده‌ام، امشب به کنسرت من آمده است.» گفتن این عبارت و اعلام نام «یاس» کافی بود تا سالن همایش‌های برج میلاد برای دقایقی به مرز انفجار برسد. تشویق‌های مکرر حضار باعث شد «یاسر بختیاری» سه بار از جایش بلند شود و به مردم ادای احترام کند.

«علی رهبری» و «آرین بهاری» -اعضای گروه پازل- که ساخت اکثر آثار اخیر میثم ابراهیمی را بر عهده داشته‌اند از سوی این خواننده به حاضرین معرفی شدند. عماد طالب‌زاده، شهاب رمضان، رحمان، آمین (آرش ملک)، مدوید لطیفی، حامد کولیوند، امید معلم، مهدی جهانی، یوسف زمانی، هادی زینتی و… از دیگر میهمانان این کنسرت بودند.

 

اعضای گروه:

عماد لاریجانی رهبری ارکستر میثم ابراهیمی را بر عهده گرفته و علاوه‌براین پیانو و کیبورد می‌نوازد. علی‌ پناهیان (درامز)، مجتبی‌ کشاورز (بیس)، امین قیاسی (پرکاشن)، رضا چشم شب (گیتار)، پیمان محبت‌پور (کیبورد)، مرسل واحدی (ساکسفون) ، عرفان پاشا (ویولن) و علی‌ حقیقی‌ (گیتار الکتریک) دیگر نوازندگان این کنسرت بودند.

همچنین یک ارکستر زهی هشت نفره در این اجرا هنرنمایی کرد که نوید شعبانزاده، بهراد سوخکیان، هومان جلالت، محمد امین عطایی، عرفان شریف‌زاده، دانیال اسدی راد، داریوش حجازی و محمد حسین غریبی اعضای آن بودند.

در زیر تصاویر از این کنسرت زیبا را می توانید مشاهده کنید :

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگز

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود