چگونه خود را در پرواز سرگرم کنیم؟ موسیقی بهترین گزینه

دانلود گلچین آهنگ های بهمن 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
گوش‌دادن به موسیقی‌های محبوب
چگونه خود را در پرواز سرگرم کنیم؟ موسیقی بهترین گزینه

سفر برای بیشتر افراد حکم یک استراحت و تفریح هیجان‌انگیز بعد از مدت‌ها پشت میزنشستن‌های طولانی را دارد. با وجود راحت و سریع‌بودن سفر با هواپیما، ممکن است در بیشتر مواقع حوصله‌مان در طول پرواز سر برود؛ مخصوصاً اگر بخواهیم سفر‌ خارج از کشور برویم که ممکن است ساعت‌ها به طول انجامد. می‌خواهیم در این مطلب به شما راهکار‌هایی را معرفی کنیم که بتوانید تا رسیدن به مقصد سرگرم شوید و به هیچ وجه گذر زمان را متوجه نشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا اوقات سرگرم کننده‌ایی را برای خود یا خانواده‌تان در مسیر رسیدن به مقصد بسازید.

موسیقی های مورد علاقه تان را گوش کنید

موسیقی همیشه بهترین گزینه برای ریلکس‌کردن در هواپیما و آرام‌شدن هنگام سفر است. پلی لیست آهنگ‌های خود را قبل از تهیه بلیط هواپیما آماده کنید و سعی کنید از موزیک‌هایی که همیشه شما را آرام و سرگرم می‌کند استفاده کنید. برای آن دسته از مسافران که از سفر با هواپیما ترس دارند و در بیشتر مواقع استرس و اضطراب به سراغشان می‌آید، گوش دادن موسیقی بهترین گزینه است؛ زیرا علاوه بر آرام‌کردن آن‌ها، باعث می‌شود حواسشان از پرواز‌های تنش‌آور پرت شود. موسیقی از جمله گزینه‌هایی است که همیشه می‌تواند همراه ما در هر کجا باشد. موبایل، هدفون وایرلس، ام پی تری پلیر و رادیو وسیله‌های مناسبی برای گوش‌دادن به موسیقی در انواع سفرهای زمینی و هوایی است. همراه‌داشتن وسایلی مانند هندزفری سبب می‌شود تا مزاحمتی برای دیگر مسافران هواپیما ایجاد نشود. پیشنهاد ما آن است که اگر برای سفر با هواپیما اضطراب دارید، از موسیقی‌های آرامش‌بخش و بی کلام یا به اصطلاح لایت استفاده کنید. بیشتر هواپیما‌هایی که مسافران مختلف با آن پرواز می‌کنند، توانایی پخش موزیک از روی فلش مموری را دارند؛ اما باز هم بهتر است روی وسیله پخش‌کننده موسیقی‌تان هم موزیک مدنظر را داشته باشید.

به پادکست های مختلف گوش بدهید

گوش دادن پادکست در طول پرواز

پادکست‌ها می‌توانند گزینه بسیار جالبی برای گذر وقت در مسیر رسیدن به مقصدتان باشد. پادکست‌ها فایل‌های صوتی هستند که با بیان مطالب مفید و سرگرم‌کننده، چه علمی و چه داستانی می‌توانند وقت شما را تا ساعت‌ها پر کنند. در این فایل‌های صوتی گوینده یا جمعی از گویندگان درباره موضوع یا مطالبی با یکدیگر بحث می‌کنند و می‌توانند باعث تفکر یا آرامش شما هنگام سفر شوند. موضوع پادکست‌ها می‌تواند طنز، آموزشی، علمی، میزگرد، داستان و… باشد و به شما تجربه داشتن یک رادیو شخصی را می‌دهد. با جست‌وجو در اینترنت می‌توانید کتاب‌های صوتی بسیاری پیدا کنید که شامل رمان‌های مشهور و داستان‌های بسیار جذاب می‌شود. ما پیشنهاد می‌کنیم که مطالب گیرا و هیجان‌انگیزی مثل داستان‌های پلیسی را برای سفر خود برگزینید، زیرا به‌شدت سرگرم‌کننده هستند؛ اما ممکن است داستان‌هایی با محتوای سرقت هواپیما و سقوط، مطالب جالبی در هنگام سفر با هواپیما نباشد! بنابراین از گوش‌‎دادن به این‌گونه پادکست‌ها تا جای ممکن خودداری کنید. کلام آخر هم این است که سعی کنید قبل سفرتان، اقدام به دانلود پادکست‌هایی با موضوع مدنظرتان کنید تا در هنگام سفر با مشکلات از قبیل عدم اینترنت مواجه نشوید.

کتاب خواندن را فراموش نکنید

یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو هر مسافری که قرار است ساعت‌های زیادی را در هواپیما برای رسیدن مقصدش بگذراند، کتاب است. امروزه با وجود مشغله و مشکلات زندگی، دیگر بسیاری از ما انسان‌ها فرصت خواندن کتاب‌های مفید و البته سرگرم‌کننده را نداریم؛ مخصوصاً حتی با وجود تلفن‌های هوشمند این دوست کم‌هزینه از ما بیشتر دور شده است.

پس چه زمانی بهتر از زمان سفر‌های طولانی مدت برای بازگشت به آغوش این یار مهربان؟ انواع و اقسام کتاب‌های آموزشی، علمی و حتی داستانی می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول نگه دارد و به هیچ وجه متوجه گذران وقت نشوید. پس از مشورت با کارشناسان آژانس هواپیمایی ره بال آسمان، پیشنهاد ما برای شما دوستان اهل کتاب، خواندن رمان‌های داستانی از نویسندگان مشهور و خواندن چند کتاب‌ مصور است. سعی کنید قبل از سفر، کتاب‌های محبوبتان را آماده کنید تا دست پر راهی سفر شوید.

فیلم های محبوب خود را تماشا کنید

فیلم دیدن در طول پرواز

فیلم دیدن می‌تواند زمان سفر شما را تقریباً به نصف برساند. بیشتر اوقات نمی‌توانیم فیلم و سریال‌هایی که مدت‌هاست به فکر دیدن آن‌ها بودیم را تماشا کنیم. سفر‌های طولانی مدت به داخل یا خارج کشور بهترین زمان دیدن فیلم‌های محبوبمان است. با وجود اینکه بیشتر فیلم‌های دنیا دو ساعته هستند، سفری نه یا ده ساعته با پنج فیلم سرگرم‌کننده به اتمام می‌رسد. اگر تصمیم گرفته‌اید زمانی که در هواپیما هستید خود را با تماشای فیلم و سریال سرگرم کنید، پیشنهاد ما دیدن سریال‌های پرطرفدار و دنباله‌دار دنیا است. مطمئناً با شروع قسمت اول این سریال‌ها، از طرفداران دوآتیشه آن‌ها خواهید شد و تا فصل آخر این سریال‌ها هم پیش خواهید رفت. همچنین می‌توانید از مانیتور‌هایی که بیشتر ایرلاین‌ها برای هواپیما‌هایشان در نظر می‌گیرند، برای فیلم دیدن استفاده کنید.

از مناظر دیدنی عکس بگیرید

بهترین گزینه برای ثبت لحظه‌های سفر، عکس گرفتن است. با وجود سفر با هواپیما می‌توانید از زاویه‌هایی که امکان ثبت آن‌ها سخت است، عکس‌برداری کنید. رد شدن از شهر‌ها و کشور‌های مختلف می‌تواند سوژه بسیار مناسبی برای عکاسی باشد. با استفاده از جی پی اس خود از مکان قرارگیری خود در هر شهر و کشور مطلع شوید و اقدام به ثبت عکس هوایی از آن منطقه کنید. به شما به همراه داشتن دوربین عکاسی با لنز قوی را فراموش نکنید تا عکس‌هایی با کیفیت بالا ثبت کنید. اگر از عکس‌برداری خسته شدید، می‌توانید فقط از دیدن مناظر از زاویه بالا لذت ببرید.

از خوابیدن در میان ابرها لذت ببرید

خوابیدن در طول پرواز و گوش دادن موسیقی

خوابیدن از جمله گزینه‌هایی است که هر مسافری در هنگام سفر‌های طولانی و طاقت‌فرسا به آن روی می‌آورد. ممکن است تعدادی از مسافران نتوانند در هر جایی بخوابند که این ممکن است آن‌ها را در هنگام سفر خسته و کلافه کند و گذر زمان را کم‌تر متوجه شوند. اگر شما هم چنین مشکلاتی را هنگام سفر با هواپیما دارید، ره بال آسمان برای شما راهکار‌ی در آستین دارد. سعی کنید صندلی کنار پنجره را برای خوابیدن انتخاب کنید و با گرفتن بالشت و پتو از مهماندار، به راحتی تا مقصد بخوابید. اگر اهل سفر هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بلیط هواپیما، بلیط هواپیما خارجی و بلیط اتوبوس به وبسایت ره بال آسمان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود