لحظه آخر، کامل ترین مرجع هتل های استانبول

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال
Data Analyst ahaang.com
لحظه آخر، کامل ترین مرجع هتل های استانبول

آیا می‌خواهید هزینه های خود را در سفر کنترل کنید و دچار مشکل نشوید؟ آیا احساس می کنید هزینه های مربوط به اقامت و هتل تمام مخارج شما را تحت شعاع قرار می‌دهد؟ تنوع و تعداد هتل‌های استانبول بسیار است و برای رزرو هتل در این شهر اطلاعات‌ کافی ندارید؟ ما در سایت لحظه آخر برای بیشتر شدن اطلاعات شما و آسودگی خاطرتان جهت مدیریت هزینه های سفر تور ترکیه استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از نظرات کاربران و تجارب متخصصین ما بهترین و بهینه ترین تور را انتخاب کنید و سفری فراموش نشدنی داشته باشید. به علاوه در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین هتل های استانبول پرداخته ایم تا انتخاب را برای شما ساده تر کنیم .

معرفی هتل هیلتون استانبول

معرفی هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون در بخش اروپایی استانبول با نمایی رو به تنگه بسفروس قرار دارد. این هتل دارای استخر روباز و سرپوشیده ، حمام ترکی و 7 رستوران و غذاخوری می باشد. هتل هیلتون دارای اتاق هایی همراه با بالکن است، که چشم اندازی به سوی باغ یا تنگه بسفروس دارند و دارای دکوراسیون سنتی ترکی زیبا هستند. تمامی اتاق ها دارای محوطه جدا برای نشستن ، پرده های نورگیر و حمام اختصاصی هستند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای چینی ، لبنانی و دریایی برای سلایق مختلف، قابل سفارش است. کلوپ سلامتی این هتل به صورت 24 ساعته فعال می باشد و دارای کلاس های ایروبیک ، امکانات تنیس و اسکواش می باشد. همچنین این هتل حمام ترکی ، 2 سونا و 2 حمام بخار و خدمات ماساژ نیز ارائه می کند. هتل هیلتون بسفر تا ایستگاههای متروی تکسیم و عثمان نیز ده دقیقه فاصله دارد. فاصله کاخ توپکاپی تا این هتل 3.5 کیلومتر می باشد.

معرفی هتل تایتانیک استانبول

هتل تایتانیک‌ سیتی تقسیم استانبول (Titanic City Taksim) هتلی ۴ ستاره می‌باشد، که در محله ی کوجاتپه ی استانبول قرار گرفته است. این هتل زیبا که در طراحیش نگاهی به کشتی تایتانیک هم داشته اند. هتل تایتانیک استانبول بسیار مدرن، زیبا می باشد و تمامی اشکال ارائه ی خدمات در این هتل در سطح خوب و بالایی قرار گرفته، در کل مستعد دریافت ستاره ی پنجم برای نوع ارائه ی خدمات است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته خدمات پذیرش مراجعین را انجام می دهد و عملیات ورود و خروج مسافر را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت صورت می دهد. این هتل تنها ۱۰ کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک ترکیه و ۱۳ کیلومتر تا فرودگاه سبیحا گوکچن فاصله دارد. هتل تا اولین ایستگاه مترو هم تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد. در ادامه همراه با سایت لحظه آخر باشید تا با خریداری تور ترکیه استانبول با بهترین قیمت از معتبر ترین آژانس های مسافرتی در سفری هیجان انگیز اقامتی فراموش نشدنی در این هتل برای شما رقم بزنیم.

 

 معرفی هتل ریدل استانبول

معرفی هتل ریدل استانبول

هتل ریدل یکی از زیباترین و خوش ساخت‌ ترین هتل آپارتمان‌های موجود در شهر توریستی استانبول ترکیه بوده که در بین مهمانان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و توانسته امتیاز بسیار خوبی را نیز به خود اختصاص دهد. هتل ریدل در یکی از بهترین مناطق شهر برای داشتن تعطیلاتی به یاد ماندنی بنا شده است. این هتل لوکس و پر طرفدار به خاطر داشتن کارکنانی با تجربه و غذاهایی بی نهایت خوشمزه و با کیفیت شهره است و هر ساله از مهمانان زیادی پذیرایی می‌کند. از امکانات رفاهی متعدد هتل می‌توان به بالکن‌هایی خوش منظره، باغ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتوشویی و خشکشویی، اینترنت رایگان و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. کارکنان هتل به صورت تمام وقت و مسلط به 4 زبان ترکی، روسی، انگلیسی و عربی در خدمت شما مهمانان گرامی قرار خواهند داشت. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را دارند. اتاق‌های این هتل مکانی مناسب برای داشتن یک خواب راحت و استراحت بعد از گشت و گذار در شهر هستند و با امکاناتی نظیر صندوق امانت، دکوراسیونی با رنگ‌های جذاب و چشم نواز، تلویزیون و حمام اختصاصی با امکانات کافی، اقامتی شیرین و دلپذیر را برایتان رقم خواهند زد. برای آگاهی و اطلاع از بهترین نرخ تور های ترکیه استانبول و به روزترین قیمت هتل ریدل استانبول سایت لحظه آخر را بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که هتل ریدل در 12.7 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود