رونمایی از اولین آلبوم پازل بند در برج میلاد

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
رونمایی از اولین آلبوم پازل بند
رونمایی از اولین آلبوم پازل بند در برج میلاد

مراسم رونمایی از آلبوم قایق کاغذی، نخستین آلبوم رسمی پازل بند در محوطه باز برج میلاد، با حضور پرتعداد ستاره های موسیقی برگزار شد.

محسن رجب پور در ابتدای این مراسم رو به حاضرین در برنامه گفت: چقدر خوشحالم که امروز شاهد برگزاری برنامه ای این چنین باشکوه و مجلل برای یک آلبوم پاپ هستیم و این اتفاق خوشایندی است که می بینیم نگاه به صنعت موسیقی در کشور رفته رفته کامل تر و حرفه ای تر می شود.

رجب پور با اشاره به آغاز به کار موسسه فرهنگی آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی گفت: «حسن اردستانی از جمله قدیمی ترین ها در حوزه موسیقی بعد از انقلاب است. روزهایی را به یاد دارم که میز صدابرداری را با حسن اردستانی به دوش می گرفتیم و با عجله خودمان را به فرودگاه می رساندیم تا کنسرت های کرج در بهترین حالت ممکن از لحاظ صدا برگزار شود و امروز خوشحالم که آلبوم گروه پازل با مدیریت مجموعه ای که حسن اردستانی در راس آن قرار دارد، قرار است وارد بازار موسیقی کشور شود.»اجرای پرفورمنس و نورافشانی ویژه در هنگام ورود اعضای گروه پازل (علی رهبری، آرین بهاری) از جمله بخش های جالب در ابتدای برنامه بود. فرش قرمز ویژه ای نیز در محل ورود اهالی هنر و ستاره ها پهن شده بود و یک گروه حرفه ای وظیفه تصویربرداری از این حضور ستاره ها را بر عهده داشت.

اعضای پازل پس از ورود و خوش و بش با تمام مهمانانشان، پس از صحبت های محسن رجب پور، در محل برگزاری برنامه به صورت زنده و با همراهی ارکستر شان، چند قطعه ای را به صورت زنده اجرا کردند و در این بین کیفیت بالای صدابرداری در محوطه باز برج میلاد بیش از هر چیزی جلب توجه می کرد و باعث شده بود تمام حاضرین از کیفیت بالای برگزاری این برنامه هیجان زده شوند.

علی رهبری در بین قطعاتی که اجرا می کرد، دقایقی را نیز رو به حاضرین سخن گفت و ضمن خوشامدگویی به جمع حاضر، گفت:امروز گروه پازل با حضور شما، خوشبخت ترین گروه دنیاست. شاگردی همه شما را می کنیم و از اینکه این برنامه پذیرای بزرگان موسیقی در ایران است، واقعا به خودمان افتخار می کنیم.
از آرین بهاری ممنونم که همیشه با هم توانسته ایم کارهای خوب و استانداردی را تولید کنیم و امشب به صورت رسمی قرار است از آلبوم قایق کاغذی رونمایی کنیم. امروز روز بزرگی برای ماست و آغاز فعالیت های رسمی گروه پازل را همراه شما و با افتخار جشن می گیریم و امیدواریم این مراسم، شروعی بزرگ برای عمر هنری و دوران کاری ما باشد و بتوانیم در سالهای آینده آثاری متفاوت و قوی را در بازار موسیقی کشور تولید کنیم و لحظات خوبی را برای دوستداران موسیقی خلق کنیم.

در حالی که چهره ها و مدیران سرشناس حوزه موسیقی از قبیل محمد اصفهانی، محسن رجب پور،غلام علمشاهی، روزبه نعمت اللهی، کاوه آفاق، علی لهراسبی، شهرام شکوهی، میثم ابراهیمی، مهرداد نصرتی، مهرزاد امیرخانی، میلاد ترابی، نریمان، بابک مافی، مهرداد و کیوان کاظمیان در محوطه باز برج میلاد مهمان این مراسم مجلل و حرفه ای بودند و استیج ویژه و خوش ساختی پذیرای گروه پازل برای اجرای برنامه اش بود، علی رهبری از «حسن اردستانی» و «محمد ناصری» به عنوان دو همراه پرتلاش گروه پازل در اجرا و کارگردانی این مراسم باشکوه نام برد و از همه حضار خواست برای این دو چهره به پاس تلاشهای فراوان شان دست بزنند.
این مراسم پس از اجرای زنده چند قطعه از سوی اعضای پازل با حضور سیلورمن ها و بازیگرانی که به شکل نوازنده ها و خواننده های دوره گرد گریم شده بودند، و در بین جمعیت در حال هنرنمایی بودند، ادامه پیدا کرد و گرفتن عکسهای یادگاری و تقدیر و تشکر اعضای پازل از مهمانانش در شب رونمایی آلبوم قایق کاغذی به اتمام رسید.
گفتنی است آلبوم «قایق کاغذی» نخستین آلبوم رسمی گروه پازل اواسط مرداد ماه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
پازل بند پیش از این سابقه همکاری با چهره هایی چون مرتضی پاشایی، علی لهراسبی، محسن یگانه، و رضا صادقی را به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده داشته است.

منبع: موسیقی ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود