راهنمای خرید میکروفن یقه ای

دانلود گلچین آهنگ های بهمن 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com
میکروفن یقه ای با سیم
راهنمای خرید میکروفن یقه ای

دیدنگار، بزرگترین فروشگاه آنلاین

دیدنگار فروشگاهی آنلاین می باشد که از گذشته تا به حال در ارائه محصولاتی همچون گوشی موبایل، دوربین، میکروفن یقه ای و غیره موفق عمل کرده است.

این فروشگاه با سابقه درخشان خود در ارائه تجهیزات صوتی و الکترونیکی با کیفیت توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند و زین پس با دیدنگار تمامی محصولات جدید و با کیفیت دنیا در دسترس شما قرار خواهد داشت.

در این بخش شما را با میکروفن و یکی از مدل های جدید و با کیفیت آن به نام میکروفن یقه ای آشنا می کنیم که توسط دیدنگار با کیفیتی بالا ارائه می شود، پس تا انتها با ما همراه باشید تا با این میکروفن، کاربرد و قیمت آن آشنا شوید و بتوانید به راحتی به صفحه خرید آن دسترسی پیدا کنید.

معرفی میکروفن های موجود در دیدنگار

میکروفن ها از ابزار های انتقال صدا می باشند که از زمان های گذشته و با امکاناتی محدود ساخته شده اند و حال با پی بردن به اهمیت آن در فعالیت های انسان، به پیشرفت های چشم گیری دست یافته است.

میکروفن ها در انواع متنوع رومیزی، خازنی، روبانی، یو اس بی، یقه ای و غیره ارائه می شوند که هر کدام مزیت ها و امکانات خاص خود را دارند که در این بخش از مطلب به معرفی میکروفن یقه ای می پردازیم.

شاید به دلیل کاربرد گسترده ای که این محصول در بر دارد، خرید میکروفن یقه ای دغدغه اکثر ما باشد؛ تیم دیدنگار در این بخش به معرفی میکروفن یقه ای پرداخته است که به دو نوع باسیم و بیسیم تقسیم بندی می شوند.

 

این محصول برای هر کسب و کاری مناسب است و موجب ارتقا کیفیت در ضبط صدا و سهولت آن می شود و وزن بسیار کمی دارد که با نصب آن، هیچگونه احساس سنگینی نخواهید داشت.

سنسور های دریافت صدا در میکروفن یقه ای بسیار قدرتمند هستند و با وجود جثه کوچک امکان انتقال صدا را به خوبی دارا هستند.

این میکروفن ها به خوبی روی یقه فیکس می شوند و امکان پنهان کردن آن ها نیز وجود دارد همچنین این دستگاه کوچک دارای یک باتری است که به وسیله شارژر شارژ می شود و تا ساعت ها می توان از آن استفاده کرد بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ آن باشید.

  • میکروفن بیسیم:

اگر به دنبال خرید میکروفن یقه ای هستید پیشنهاد ما، میکروفن یقه ای بیسیم و وایرلس است که اگر اجرای صحنه داشته باشید، بدون کابل های مزاحم می توانید حرکتی آزادانه داشته باشید و اجرای خود را انجام دهید بدون اینکه نگرانی جهت قطع و وصل شدن صدا داشته باشید.

میکروفن های بیسیم یقه ای مناسب محیط هایی می باشد که در اجرا برنامه و ضبط در فضای باز، سالن های تئاتر و همایش اشاره کرد

نام دیگر میکروفن بیسیم، بلوتوثی است که از دیگر مزایای آن می توان به نصب و اتصال سریع آن اشاره کرد که از بیشترین طرفداران این محصول، ویدئو بلاگر ها، هنرمندان، گزارشگران، مجری ها، استاد و آموزش دهندگان و … می باشد.

  • میکروفن باسیم:

حال به معرفی میکروفن یقه ای باسیم می پردازیم که معمولا به لپتاپ، کارت صدا، دوربین های فیلم برداری و غیره متصل می شوند و یکی از مزایای استفاده از این محصول می توان به عدم نیاز به مسئول ضبط و یا شخص نگهدارنده بوم میکروفن اشاره کرد.

و میکروفن یقه ای باسیم مناسب مکان های بسته همچون استودیو، فضای منزل و اتاق ضبط و کار اشاره کرد.

 

میکروفن یقه ای با سیم

کاربرد میکروفن یقه ای

میکروفن یقه ای طیف گسترده ای از کاربرد ها را شامل می شود که اگر می خواهید ویدئو آموزشی ضبط کنی، اگر یک یوتیوبر هستید قطعا به این محصول نیاز پیدا خواهید کرد.

از این نوع میکروفن ها می توان در ضبط صدا برای انواع ویدئوهای آموزشی استفاده کرد و اجراهای زنده روی صحنه را به خوبی و با استفاده از میکروفن یقه ای بیسیم هندل کرد بنابراین میکروفن یقه ای کمک بسیاری به شما خواهد کرد اگر به دنبال کسب درآمد از طریق ضبط پادکست ها و ویدئو های آموزشی در شبکه های اجتماعی باشید.

میکروفن یقه ای برای مصاحبه در خیابان، ضبط پادکست و غیره بهترین انتخاب خواهد بود و شما می توانید به راحتی و با کمک میکروفن یقه ای در کنسرت ها، جشن ها، و برای سخنرانی و مجری گری بهره مند شوید.

این میکروفن ها بهترین پیشنهاد برای ضبط برنامه های حیات وحش و حیوانات خواهد بود که مدل بیسیم این میکروفن بر روی دوربین نصب شده و بنابراین به آسانی قابلیت ضبط صدا و برنامه تلویزیونی را خواهید داشت.

قیمت میکروفن یقه ای

قیمت این تجهیزات صوتی به نوع محصول و مدل آن بستگی دارد که شما می توانید به صورت آنلاین از قیمت میکروفن یقه ای در صفحه اینترنتی دیدنگار آگاه شوید.

همچنین می توانید بودجه خود برای خرید میکروفن مد نظر را به مشاوران دیدنگار اعلام کنید تا بهترین مدل از میکروفن متناسب با بودجه شما را پیشنهاد دهند.

 

میکروفن یقه ای

خرید میکروفن یقه ای

اگر به دنبال فروشگاهی معتبر هستید تا بتوانید میکروفن مورد نیاز خود را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما دیدنگار است که با ارائه محصولاتی درجه یک با خدمات پس از فروش، باعث جلب رضایت مشتریان بسیاری شده است.

پس از ثبت سفارش، محصول به صورتی ایمن بسته بندی شده و به هر کجای ایران که باشید به سرعت ارسال می شود.

اگر یکبار تجربه خرید از این فروشگاه را داشته باشید بدون شک آن خرید لذت بخش را فراموش نخواهید کرد و برای خرید دیگر محصولات خود نیز به سراغ ما خواهید آمد.

پس با کمک دیدنگار این تجربه خوب را برای خود رقم بزنید و از تخفیفات ویژه، محصولات مرغوب و جدید دیدنگار استفاده کنید.

خرید محصولات دست دوم

خیلی از ما ممکن است به دلایلی به دنبال خرید محصولاتی دست دوم باشیم که بتوان با قیمتی مناسب محصول مدنظر را تهیه کرد، در دیدنگار این امکان برای مشتریان عزیز فراهم شده است تا بتوان محصولی همچون میکروفن یقه ای را با قیمتی مناسب تر تهیه کرد.

محصولات این بخش به صورت تضمینی به فروش می رسند و شما می توانید با اطمینان کامل تجهیزات صوتی و تصویری این بخش را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود