کسب و کار خانگی خودتان را با چند کلیک بسازید

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال
Data Analyst ahaang.com
کسب و کار خانگی خودتان را با چند کلیک بسازید
کسب و کار خانگی خودتان را با چند کلیک بسازید

کاری راحت‌تر از این که در خانه باشید و پول دربیاورید سراغ دارید؟ شاید بگویید مگر چنین چیزی امکان دارد؟ بله حقیقت دارد.

همین الان خیلی از افراد هستند که در خانه خودشان کسب و کاری راه انداخته‌اند و از طریق آن به درآمد میلیونی رسیده‌اند. زمانه عوض شده و دیگر مثل قدیم نیست که برای پول درآوردن مجبور باشید خیلی سخت کار کنید.

در واقع شما با چند ساعت کار در منزل‌تان می‌توانید به درآمدهای بالایی برسید. این که چطور چنین کاری را انجام دهید در این مقاله به شما می‌گوییم. فقط کافیست این مطلب را تا انتها بخوانید تا خیلی سریع کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید.

 

ساده‌ترین روش برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی

برای این که یک کسب و کار خانگی داشته باشید اول از همه به یک محصول نیاز دارید. این محصول می‌تواند کار هنری باشد که خودتان آن را خلق می‌کنید.

حتی می‌توانید یک کالای خاص را از جای دیگری بخرید و آن را به دیگران بفروشید. اگر مهارت خاصی دارید، این امکان وجود دارد که با یاد دادن آن به دیگران، درآمد زیادی را به دست آورید.

 

 

بعد از این که محصول‌تان مشخص شد، به ابزاری نیاز دارید که کالای خود را به مشتریان معرفی کنید. سایت اینترنتی ابزار خوبی برای کسب درآمد در خانه است و باعث می‌شود افراد زیادی محصول شما را ببینند. با ساخت سایت می‌توانید یک کسب و کار مجازی و سودآور درست کنید که درآمدش نامحدود است.

حالا مسئله این‌جاست که چطور می‌توانیم یک سایت اینترنتی برای خودمان تهیه کنیم؟ جواب این سوال خیلی ساده است.

برای ساخت سایت در اینترنت بهتر است از سایت سازها استفاده کنید. سایت ساز یک سرویس آنلاین است که بدون نیاز به برنامه‌نویسی و هیچ مهارت خاصی، به شما یک سایت اینترنتی می‌دهد.

روش طراحی سایت با سایت سازهای مختلف تا حدودی شبیه به هم است و فقط تفاوت‌های جزئی با هم دارند.

به عنوان نمونه روش ساخت وب سایت با سایت ساز پرتال را به شما می‌گوییم. برای ساخت سایت با این سرویس ابتدا باید یکی از 50 قالب آن را برای طراحی سایت‌تان انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید در سایت ثبت نام کنید و اطلاعات مربوط به سایت، مثل اسم و نوع محصول آن را وارد کنید. در نهایت ثبت نام شما تکمیل شده و به پنل ساخت سایت وارد می‌شوید. تا این جای کار یک سایت اینترنتی برای خودتان ساخته‌اید. حالا باید این سایت را با سلیقه خودتان طراحی کنید و اطلاعات موردنیاز را داخل آن وارد کنید.

 

 

این کار هم خیلی ساده و سریع انجام می‌شود. فقط کافیست ویدیوهای آموزشی موجود در پنل سایت ساز را ببینید. بعد از آن به سادگی می‌توانید قسمت‌های مختلف سایت خودتان را تغییر دهید.

در نهایت بعد از این که تمام کارها را انجام دادید، محتوا و محصولات خودتان را در سایت وارد کنید. به همین راحتی و در کمترین زمان ممکن، شما صاحب یک کسب و کار خانگی می‌شوید.

در مقاله آموزش طراحی سایت به صورت کامل و جامع، روش ساخت سایت اینترنتی را توضیح دادیم. بعد از این که سایت‌تان آماده شد، شما رسما صاحب یک کسب و کار اینترنتی و آنلاین هستید. حالا باید از روش‌های بازاریابی برای جذب مشتری استفاده کنید تا هرچه زودتر به درآمد برسید.

 

هزینه تاسیس کسب و کار خانگی

هزینه راه‌اندازی کسب و کار خانگی تا حد زیادی به نوع فعالیت شما بستگی دارد. معمولا کسانی که می‌خواهند یک کسب و کار خانگی تاسیس کنند، سرمایه اولیه زیادی ندارند.

به همین دلیل باید روشی را برای ساخت کسب و کار پیدا کنند که هزینه پایینی داشته باشد. بخشی از هزینه ساخت کسب و کار خانگی به طراحی سایت اختصاص می‌یابد.

اگر در مورد هزینه طراحی سایت جستجو کنید، با قیمت‌هایی از 2 میلیون تومان تا 70 میلیون و حتی بیشتر مواجه می‌شوید. بهترین کار این است که به صرفه‌ترین روش ساخت سایت را پیدا کنید.

این روش هم چیزی نیست جز استفاده از سایت سازهای اینترنتی. با استفاده از سایت سازهایی مثل پرتال، با یک هزینه نه چندان سنگین یعنی حدود 2 میلیون تومان هم می‌توانید کسب و کار خودتان را بسازید.

 

راه‌اندازی کسب و کار خانگی چقدر طول می‌کشد؟

شاید فکر کنید که ساخت سایت اینترنتی برای کسب و کار خانگی وقت‌گیر است و به زمان زیادی احتیاج دارد. واقعیت این است که سریع‌ترین روش طراحی سایت را به شما معرفی کردیم و لازم نیست نگران این مورد باشید. اگر از شرکت‌های طراحی سایت بخواهید که یک سایت اینترنتی برای شما درست کنند، معمولا چند هفته یا حدود 1 ماه طول می‌کشد تا سایت شما را آماده کنند و تحویل دهند.

 

 

تازه بعد از این مدت می‌توانید کار خودتان را شروع کنید و کم کم محصولات‌تان را داخل سایت قرار دهید. اگر می‌خواهید سایت‌تان زودتر آماده شود تا زودتر هم به درآمد برسید، باید از سایت سازها استفاده کنید.

ساخت یک سایت کامل با سایت ساز حدودا 2 تا 3 روز طول می‌کشد. در این مدت نه تنها ظاهر سایت خودتان را درست می‌کنید، بلکه تمام محصولات یا خدمات‌تان را هم داخل سایت قرار می‌دهید.

 

فقط چند قدم با کسب درآمد در منزل فاصله دارید

اگر می‌خواهید شما هم در خانه و با فروش محصول از طریق اینترنت به درآمد برسید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید. از همین جایی که هستید فقط چند قدم یا بهتر بگوییم چند کلیک تا راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی فاصله دارید. الان بهترین زمان برای برداشتن همین چند قدم است.

برای شروع ساخت فروشگاه، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود