مقایسه دو هتل الیزه و بزرگ شیراز

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال
Data Analyst ahaang.com
مقایسه دو هتل الیزه و بزرگ شیراز
مقایسه دو هتل الیزه و بزرگ شیراز

سفر به شیراز سفری رؤیایی و فراموش‌نشدنی برای شما خواهد بود. شیراز مملو از جاذبه‌های دیدنی تاریخی، فرهنگی و هنری مختلف است. برای سفر به این شهر باید چندین و چند روز وقت بگذارید. در طول سفر ممکن است به‌خاطر پیاده‌روی و بازدید خسته شوید. در نتیجه به یک هتل بسیار آرام و با امکانات عالی نیاز خواهید داشت تا خستگی شما را برطرف کند.

شیراز یک شهر توریستی بزرگ است. به همین خاطر می‌توانیم شاهد فعالیت هتل‌های متعدد باشیم. هتل الیزه و هتل بزرگ شیراز از جمله بهترین هتل‌های این شهر هستند. به همین خاطر شاید انتخاب شما محدود به این دو شود. پس قصد داریم تا هر دو هتل را به‌صورت کامل با هم مقایسه کنیم تا به یک جمع‌بندی کلی برسیم.

مقایسه بین دو هتل از نظر تعداد ستاره

در اولین گام، بهتر است دو هتل را از نظر تعداد ستاره با هم مقایسه کنیم. به این ترتیب می‌توانید یک تصمیم‌گیری ابتدایی برای اقامت داشته باشید. هتل بزرگ شیراز از جمله هتل‌های 5ستاره این شهر است. در حالی که هتل الیزه 4 ستاره دارد. خب تفاوت هتل‌های 5ستاره و 4ستاره در چیست؟

موارد بسیاری باعث می‌شود که یک هتل به جای 5ستاره، 4 ستاره دریافت کند؛ اما به‌صورت کلی می‌توان گفت که هتل‌های 4ستاره خدماتی عالی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ اما همانند هتل‌های 5ستاره لوکس و لاکچری نیستند. در عین حال معمولاً هزینه‌ای کمتری بابت اقامت در مقایسه با یک هتل 5ستاره نیز دریافت می‌کنند.

مقایسه بین دو هتل  از نظر ظاهری

از نظر ظاهری می‌توان گفت که هر دو هتل بسیار زیبا، شیک و مدرن هستند. از تماشای ظاهر هر دو هتل لذت می‌بریم؛ اما هتل بزرگ شیراز عظمت بیشتری دارد و در یک برج بسیار بزرگ واقع شده است. به همین خاطر از نظر ظاهری می‌توان گفت که هتل بزرگ شیراز از هتل الیزه شیراز علی بابا بهتر است. البته از نظر لوکس بودن لابی و فضای داخلی اتاق‌ها نیز برنده مقایسه هتل بزرگ خواهد بود.

 

مقایسه دو هتل الیزه و بزرگ شیراز

مقایسه بین دو هتل  از نظر قیمت

از نظر قیمت باید بدانید که هتل بزرگ شیراز از هتل الیزه گران‌تر است. البته این تفاوت قیمتی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. هتل بزرگ جزو هتل‌های 5ستاره به حساب می‌آید. به همین خاطر امکانات لوکس و لاکچری بیشتری را در مقایسه با هتل الیزه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از‌این‌رو باید هم هزینه بیشتری را بابت اقامت دریافت کند. به همین خاطر می‌توان گفت که به‌صورت کلی بین 20 تا 40 درصد، قیمت اتاق‌های هتل بزرگ از الیزه گران‌تر است. در نتیجه باید برای انتخاب بین این دو هتل، بودجه‌ای که برای اقامت کنار گذاشته‌اید را در نظر بگیرید.

مقایسه بین دو هتل  از نظر امکانات کلی

از نظر امکانات کلی می‌توان گفت که هتل الیزه شیراز هیچگونه کمبودی ندارد. البته باید بدانید که هتل الیزه فقط فاقد استخر اختصاصی است. در حالی که هتل بزرگ شیراز استخر اختصاصی دارد. به غیر از این موضوع، نمی‌توان گفت که شاهد کمبود امکاناتی در هتل الیزه هستیم که مشابه آن در هتل بزرگ وجود داشته باشد. شاید برخی خدمات که به‌صورت رایگان در هتل بزرگ ارائه می‌شوند، در هتل الیزه شامل پرداخت مبلغ شوند. البته این موضوع نیز فقط برای برخی اتاق‌های خاص و VIP هتل بزرگ صدق می‌کند. از جمله این امکانات و خدمات، می‌توان به سرویس ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

مقایسه بین دو هتل از نظر امکانات داخل اتاق‌ها

از نظر امکانات داخلی نیز باید بدانید که هر دو هتل، دارای اتاق‌های شیک، امروزی، مدرن و دارای تمام امکانات رفاهی و خدماتی هستند. البته باید بدانید که در هتل الیزه، اتاق‌ها وان ندارند. این موضوع برای برخی خوشایند و برای برخی ناخوشایند است. برخی افراد تصور می‌کنند که وان چندان هم بهداشتی نیست، در حالی که نظافت به‌خوبی رعایت می‌شوند. برخی دیگر عاشق غوطه‌ور شدن در آب وان هستند. خوشبختانه برخی اتاق‌های هتل بزرگ شیراز دارای وان هستند. از نظر سایر امکانات تفاوت چندانی بین این دو هتل وجود ندارد.

 

مقایسه دو هتل الیزه و بزرگ شیراز

مقایسه بین دو هتل از نظر موقعیت قرارگیری

موقعیت قرارگیری از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های بین این دو هتل محسوب می‌شود. همان طور که می‌دانید، هتل بزرگ شیراز در کنار دروازه قرآن و بر فراز ارتفاعات شیراز قرار دارد. دروازه قرآن از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های شیراز است و به نوعی نماد این شهر نیز محسوب می‌شود. به همین خاطر موقعیت دسترسی هتل بزرگ به‌مراتب از هتل الیزه شیراز بهتر است. البته باید شایان نشان کرد که هتل الیزه نیز در منطقه خوش آب‌وهوا و آرام معالی‌آباد قرار دارد.

جمع‌بندی

به‌صورت کلی می‌توان گفت که هتل الیزه یک هتل آرام و دوست‌داشتنی و هتل بزرگ شیراز یک هتل لوکس و چشم‌گیر است. اگر به‌دنبال خدمات لاکچری هستید و هزینه آن را پرداخت می‌کنید، بهتر است در هتل بزرگ اقامت داشته باشید. همچنین اگر همراه وسیله نقلیه شخصی سفر نمی‌کنید، دسترسی به جاهای دیدنی در هتل بزرگ به‌مراتب از هتل الیزه بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود