دانلود آلبوم علیرضا قربانی من عاشق چشمت شدم

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com

دانلود آلبوم علیرضا قربانی من عاشق چشمت شدم

تور کربلا و نجف
علیرضا قربانی من عاشق چشمت شدم

Alireza Ghorbani Man Asheghe Chashmat Shodam

دانلود آلبوم جدید و زیبای من عاشق چشمت شدم با صدای علیرضا قربانی

جهت حمایت از این اثر، شما می توانید آلبوم اورجینال من عاشق چشمت شدم را از طریق سایت بیپ تونز خریداری کنید. ( خرید )

 

آلبوم جدید «من عاشق چشمت شدم» از آلبوم هایی هست که نمی توان آن را نشنید. در زمانه ای که بسیاری از آلبوم های جدید، موسیقی سر هم بندی شده و اشعار بی محتوا و صدایی نه چندان خوش برای عرضه دارند، «من عاشق چشمت شدم» اثری درخور از مثلث هنری موفق علیرضا قربانی، فردین خلعتبری و افشین یداللهی است که دو قطعه خاطره انگیز تیتراژ سریال های «مدار صفر درجه» و «شب دهم» را هم با خود دارد.
شعر پخته و موزون است؛ چنان که بی آهنگ هم، آهنگین می نماید. موسیقی، روان و محکم، ارکستر و گروه کُر را به خدمت گرفته، و آواز با شعر و موسیقی چنان عجین است که همچون سازی خوش آهنگ، بر فراز و فرودهای آن دو می نشیند.
پنج قطعه آلبوم «من عاشق چشمت شدم» از اجرای زنده ارکسترال توسط ارکستر مجلسی ایرانیان به رهبری بردیا کیارس ضبط شده است. بدنه اصلی سازبندی و هارمونی آلبوم را موسیقی کلاسیک غربی و ارکستر سمفونیک تشکیل داده است. آهنگساز از تغییرات هارمونیک و فضاسازی هایی استفاده کرده که مخاطب حرفه ای موسیقی کلاسیک با آن آشناتر است. البته این تغییرات، بی دلیل نبوده و در پی ارتباط عمیق شعر و موسیقی به وجود آمده است.
در بعضی قطعات، از سازهای ایرانی هم استفاده شده، اما چندان پررنگ نیستند و در راستای فضای حاکم بر موسیقی قرار گرفته اند، نه مثل بعضی از آلبوم ها که تا صدای سه تار و تنبک در آنها به گوش می رسد، فضا دگرگون می شود. آنچه موسیقی ایرانی را در کل آلبوم نمایندگی می کند، آواز خواننده است که علیرضا قربانی، آن را به کمال و به شیوه استادان بزرگ آواز، اجرا می کند.

دانلود گلچین آهنگ های علیرضا قربانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود