دانلود آلبوم محمدرضا شجریان شب، سکوت، کویر

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com

دانلود آلبوم محمدرضا شجریان شب، سکوت، کویر

تور کربلا و نجف
محمدرضا شجریان شب، سکوت، کویر

Mohammadreza Shajarian Shab, Sokoot, Kavir

دانلود آلبوم جدید شب، سکوت، کویر با صدای محمدرضا شجریان

نوازندگان : بهزاد فروهری، حسین بهروزی نیا، سیامک نعمت ناصر، کیهان کلهر، بیژن کامکار، حسین بَبی، اردوان کامکار، مرتضی اعیان، همایون خسروی، قربان سلیمانی، علیرضا سلیمانی، علی آبشوری
شب، سکوت، کویر، آلبومی در آواز دشتی بوده و حال و هوای موسیقی مقامی شمال خراسان را دارد.این آلبوم، اثری دیگر از ماندگارصدای آواز ایران، استاد محمدرضا شجریان که تاکنون در پرآوازه ترین گروه های موسیقی ایران حضور داشته است: گروه چاوش، شیدا، عارف، آوا و شهناز. او که با بزرگ ترین هنرمندان موسیقی ایران، چون جمشید عندلیبی، پرویز مشکاتیان، داریوش پیرنیاکان، مرتضی اعیان، حسین علیزاده و…همکاری داشته است، در این آلبوم با ساز کیهان کلهر دم می گیرد و این همکاری بعدها در آلبوم هایی چون ساز خاموش، زمستان است، بی تو به سر نمیشود، سرود مهر و… نیز ادامه می یابد.کیهان کلهر که می توان او را در زمره ی بین المللی ترین هنرمندان موسیقی ایران قرار داد، به جز کار با هنرمندان طراز اول ایران و ساخت چندین موسیقی فیلم، با ارکستر فیلارمونیک نیویورک، بروکلین رایدر از امریکا، عالیم قاسمف از جمهوری آذربایجان و گروه سازهای بادی هلند، کار کرده است. کلهر تاکنون چهار بار به عنوان نوازنده و آهنگساز و با آلبوم هایی چون بی تو به سر نمیشود، فریاد و باران نامزد دریافت جایزه ی گرمی شده است. از جمله آثار به یاد ماندنی او در سینمای جهان، نوای ناب کمانچه ی ایرانی در فیلم جوانی بدون جوانی ساخته ی فرانسیس فورد کاپولا است.
موسیقی شب، سکوت، کویر در سال ۱۳۷۳ ضبط شد و در سال ۱۳۷۶ آواز بر آن افزوده شد، در نهایت در سال ۱۳۷۷ منتشر و در دسترس قرار گرفت و از جاودانه های موسیقی کلاسیک ایرانی شد.

خرید فول آرشیو استاد شجریان دانلود گلچین تصنیف های استاد محمدرضا شجریان

یک پاسخ به “دانلود آلبوم محمدرضا شجریان شب، سکوت، کویر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود