دانلود آلبوم سعید شهروز 79

دانلود گلچین آهنگ های اسفند 1402 تور کربلا و نجف مجال زمین عجیب
Data Analyst ahaang.com

دانلود آلبوم سعید شهروز 79

تور کربلا و نجف
سعید شهروز ۷۹

Saeid Shahrouz 79

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای 79 با صدای سعید شهروز

این هنرمند که در سال 79 نخستین آلبوم خود را روانه بازار کرده بود، اکنون پس از هفت سال، نهمین آلبوم خود را تولید کرده و از همین رو نام آن را «79» گذاشته است.

محمد کاظمی، انوشیروان تقوی، مهران عباسی، حامد برادران، پیام هوشمند، امیرعباس حسن‌زاده، سیاوش صدری، امیر علی زمانیان، صادق نورانی و مهدی کاشیان، از جمله عوامل تولید آلبوم «79» هستند.

 

دانلود گلچین آهنگ های سعید شهروز

2 پاسخ به “دانلود آلبوم سعید شهروز 79”

  1. سارا گفت:

    با سلام
    دوستان گرامی،سعید شهروز و البته هیچ یک از هنرمندانی که با دردسر بسیار زیادی مجوز وزارت ارشاد برای انتشار آلبوم می گیرن،راضی نیستن دانلود کنیم.قیمت آلبوم که از سایت بیپ تونز پیش فروش خواهد شد سه هزار تومان بیشتر نیست.حلال بشنویم.
    از ادمین این سایت و دیگر سایت هایی که دانلود غیرمجاز آهنگ رو میذارن،خواهش می کنم اول به خاطر وجدان خودتون و بعد هم به خاطر بقای موسیقی فاخر مملکت این کار را نکنید.
    با تشکر

    • AminA گفت:

      با سلام و تشکر بابت دیدگاهتون
      هر آلبومی که به صورت مجاز پخش بشه، لینک خریدش در سایت قرار می گیره تا هرکسی که مایل به خریدش بود، بتونه آلبوم رو بخره. هر کی هم خواست دانلود کنه.
      درباره ضربه زدن به موسیقی ایران هم واقعیت اینه که اکثر قریب به اتفاق هنرمندان بزرگوارمون خودشون لینک پخش آثارشون رو در اختیار سایت های موزیک می ذارن تا کارهاشون دیده بشه و هر هنرمندی که نخواد آثارش به صورت رایگان پخش بشه، کافیه یه ایمیل به سایت سازماندهی بزنه تا لینک دانلود آلبومش از روی همه سایت های مجاز از جمله آهنگ.کام حذف بشه. اگر می بینید آلبوم ها به صورت رایگان پخش میشه، دلیلش اینه که خود هنرمند یا تهیه کننده اش درخواستی برای عدم انتشار رایگان آلبومش ارائه نکرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پخش سراسری موزیک

شما در رسانه آهنگ و معتبرترین وبسایت های موسیقی ایرانی توضیحات بیشتر ...
برقراری تماس از طریق تلگرام aminka90@
پلیر رسانه آهنگ
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود